אלופים ! נבחרות הרובוטיקה העירוניות זכו בפרס האליפות ובמקום השני

$(function(){})

בתחרות המוקדמות השתתפו 80 קבוצות של גילאי ז' וח' .נבחרת 518 בהובלת איריס וינוגרדוב, זכתה בפרס האליפות, ובמקום שלישי בביצועי רובוט.
נבחרת 515, בהובלת דדי וינוגרדוב ,זכתה במקום שני בפרס האליפות.
ב14.3 הן תתמודדנה בתחרות הארצית !

פרטי

בחרת 518 בהובלת איריס וינוגרדוב, זכתה בפרס האליפות,משמאל- אסתי אסיס, מנהלת אשכול הפיס ויוזמת חוגי הרובוטיקה בו)

ביום שלישי, יצאו הנבחרות לתחרות המוקדמות בחולון, בה  השתתפו 80 קבוצות שהתחרו בשני בתים נפרדים.
נס ציונה שלחה שתי נבחרות המורכבות מתלמידים מכל החטיבות בעיר.
למרות הקורונה והבידודים במהלך העונה, הצליחו התלמידים להגיע להישגים מדהימים:
נבחרת 518 בהובלת איריס וינוגרדוב, זכתה בפרס האליפות, ופרס מקום שלישי בביצועי רובוט. (אגב, איריס שחלתה בדקה ה90 בקורונה, הדריכה מרחוק את התלמידים גם ביום התחרות).
נבחרת 515, בהובלת דדי וינוגרדוב ,זכתה במקום שני בפרס האליפות.

יצויין כי מדובר בתחרות תובענית במיוחד ובשבועיים האחרונים נעדרו המשתתפים, חלקית ובאישטור כמובן, מלימודיהם הסדיריםועסקו בהכנות עד השעה עשר בערב לפחות.. ובל נשכח לציין את ההורים שתמכו בקבוצות לאורך כל העונה וביום התחרות, ואת נתן יערי מתנדב מ"ידיד לחינוך" שבא לעזור ביום התחרות.

התחרות מאורגנת ע"י F.L.l   האירגון הבינלאומי ובנס ציונה יש גם קבוצות של תלמידי תיכון המשתתפות בתחרויות מקבילות. כאשר המנצחים בתחרויות הארציות נוסעים לתחרות העולמית , המתקיימת מדי פעם במדינה אחרת

ולא מדובר רק בבניית רובוטים. זה קטן עליהם... לפני התחרות הפעם ורק לדוגמה- שלחו המארגנים הדמיה של מסלול מכשולים אחיד וכל קבוצה היתה צריכה "ללמד" את הרובוט שלה (הבנוי מלגו ורכיבים אלקטרוניים) להתגבר עליהם במהירות וביעילות מירביים. 

פרטי

נבחרת 515, בהובלת דדי וינוגרדוב ,זכתה במקום שני בפרס האליפות.

אסתי אסיס מנהלת אשכול הפיס  "התלמידים המדהימים שלנו עברו תהליך מדהים של התבגרות, התמודדו עם קשיים לאורך העונה, גם ביום התחרות, בכל קושי מצאו את הכוחות להמשיך , ועל כך אני גאה בהם. הייתה לי הזכות ללוות אותן לקראת וביום התחרות. הם מקור לגאווה גדולה, נמשיך להתאמן לקראת התחרות הארצית ב 14.3.22 בירושלים. בהצלחה " .

פרטי

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה