אפילו הגמלאים מ"זהו זה" הגיעו לברך... בכנס ארצי חגיגי לפסח של "ידיד לחינוך".

$(function(){})

 
מתנדבי ידיד לחינוך בנס ציונה, הצטרפו למאות חבריהם המתנדבים בקבוצות ידיד לחינוך בכל הארץ ונהנו מכנס ארצי מגבש ומעשיר לכבוד פסח

יחצ

 פרטי

אחרי שנה מאתגרת במיוחד, מאות ממתנדבי ידיד לחינוך (גמלאים מתנדבים במערכת החינוך) "עלו" על הזום והשתתפו בכנס מרגש של ידיד לחינוך לכבוד פסח.

המתנדבים שהפכו בשנה החולפת להיות אלופי הזום והמשיכו להתנדב בדרך מקוונת שמחו "לפגוש" את חבריהם המתנדבים מכל קבוצות ידיד לחינוך ברחבי הארץ ולחגוג את חג החירות שקיבל השנה משמעות מיוחדת במינה.

בכנס לקחו חלק עמי אילון, האלוף במיל. ראש השב"כ לשעבר ויו"ר אקים ישראל, שהעביר הרצאה מרתקת על החברה הישראלית, הבמאי והשחקן דרור קרן שחלק עם המשתתפים את תובנותיו וניסיונו בנושא תרבות וחינוך בתקופת הקורונה, ידידי החינוך עצמם ששולבו בקטעי ברכה ותוכן ואפילו חברי "זהו זה" שקפצו לביקור ובירכו את מתנדבי ידיד לחינוך לכבוד החג.

הכנס היה אתנחתא מגבשת ומלכדת לאחר שנה של בידודים וריחוק חברתי.

משה רביב, יו"ר ידיד לחינוך: זו הייתה שנה של יצירתיות והסתגלות אישית ולאומית למצבים שלא הכרנו כמותם. הלמידה מרחוק קיבלה מימדים חדשים ואין ספק שהיא תהפוך לחלק בלתי נפרד מחיינו. נפעל ככל האפשר להמשיך ולחזק את הביטחון והדימוי העצמי של התלמידים ונשתדל להקשיב לחוויות שלהם מהשנה החולפת. האופק היום נראה בהיר יותר".

פרופ' דוד הרמן, חבר ועד מנהל ידיד לחינוך: "השנה שהייתה שינתה את עולם החינוך. עברנו מיום של לימודים בבית ספר ליום חינוך שמתחיל בבוקר ונגמר בסוף היום. נוצר שילוב בין החינוך הפורמלי לבלתי פורמלי. הצלחנו להגיע לאוכלוסיות נוספות. בידיד לחינוך יש קהילה שהיתה מעורבת בעשייה החינוכית והניחה את היסודות לצורת החינוך ההיברידית שתמשיך איתנו גם בעתיד הקרוב".

נמרוד אקרמן, מנכ"ל ידיד לחינוך: "השנה היתה מאתגרת, אבל כיום ידיד לחינוך יודעת להציע חוויית התנדבות עשירה שמבוססת גם התנדבות פיזית וגם על התנדבות מקוונת דרך הזום והטלפון".

 

 

להצטרפות לידיד לחינוך, אנא צרו קשר עם זהבה וינוקור רכזת ידיד לחינוך בנס ציונה  בטלפון: 054-6593659

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה