ארועי פורים השנה בנס ציונה - בסימן אחדות וחוסן.

$(function(){setImageBanner('b6216689-50c3-436f-8859-1d9a4a86c297','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45868,'Image','');})

כך חגגה נס ציונה את פורים השנה – בסימן אחדות וחוסן:
אירועים עירוניים בגינות, פורימונים ערכיים ופתוחים של תנועות הנוער ופעילות בבתי הספר עם תחפושות צבעוניות, לצד פעילות למען החטופים ותמיכה בחיילי צה"ל.

דוברות עיריית נס ציונה

נס ציונה חגגה פורים של קהילה – בסימן אחדות וחוסן:

אירועים עירוניים בגינות, פורימונים ערכיים ופתוחים של תנועות הנוער ופעילות בבתי הספר עם תחפושות צבעוניות, לצד פעילות למען החטופים ותמיכה בחיילי צה"ל.

דוברות עיריית נס ציונה

חג הפורים, אתמול, יום א', תושבי העיר הגיעו לפעילות פורים שונה. הפעילות השנה נפרסה בגינות: בפארק הספורט אשר התחפש לכבוד החג, חיכו לילדים דמויות צבעוניות ופעילויות מהנות. על במה קהילתית, עלו כוכבי הילדים נופיקי, רונית וג'ונתן ומשפחת ליופריו. בשכונת הוואלי, נצבע האמפי צבעי חג, ולצד פעילויות איכות, מתקני משחק ותחרות תחפושות הופיע להקת הבאגיס. גם בגן נווה, חיכתה למשפחות פעילות צבעונית עם מתקנים, שחקנים ודמויות. הילדים נהנו ממופע של חיפזון וזהירון.
ילדים רבים הגיעו מחופשים למתחמי הפעילות השונים, והעבירו את יום החג, עם משפחה וחברים.
האירועים בהפקת החברה לתרבות ופנאי.

דוברות עיריית נס ציונה

מיום שבת ועד היום – הכינו תנועות הנוער פורימונים פתוחים לתושבי העיר. הנערים והנערות יזמו, תכננו, בנו מתקנים, והפעילו אירועי איכות לילדים ולמשפחות: המועדונצ'יק עם פורימון פנטזיה, מכבי צעיר עם פורימון עליסה בארץ הפלאות, הצופים- שבט סהר עם פורימון אלאדין הצופים שבט איתן פורימון בוב ספוג ומכבי צעיר עם פעילות מתנפחים פתוחה לציבור.

אגף נוער צעירים וקהילה בשיתוף הקניותר הפיק בחמישי בערב "פורים קרקס" לתלמידי חטיבות הביניים. הנערות והנערים הגיעו לערב של פעילות מהנה עם דיג'י אהוד רט, דוכני מזון שנשארו פתוחים עד הלילה ופעילויות משחק מגוונות שנפרסו לאורך הקומה השניה בקניון.

גם בבתי הספר ובגני הילדים חגגו פורים ברוח התקופה. הילדים והילדות הגיעו מחופשים, בבתי הספר ובגני הילדים התקיימו פעילויות שונות, ולצד האווירה החגיגית, התקיימו פעילויות למען שובם של החטופים במהרה, נארזו ונשלחו משלוחי מנות לחיילי צה"ל ולפצועים בבתי החולים.

דוברות עיריית נס ציונה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה