אתי דואניס יו"ר ויצו סניף נס ציונה במדור חדש וקבוע. .

$(function(){})

אומרת: מטרתנו בויצו להטיב עם הקהילה, לחתור לשיפור מעמד הנשים ולהקל עליהן בכל מערכות חייהן התעסוקתיות והמשפחתיות. אך הקושי היחיד שעומד בפנינו הוא להתחקות אחר הצרכים האמיתיים של הקהילה על מנת לתת ולהנגיש מענה הולם עבורכם.
לכך נועד מדור חדש זה - באדיבות מערכת האתר והעיתון "כל נס ציונה".
והפעם- על המיזם למען תלמידי התיכונים בעיר

פרטי

אם היו מספרים לכם שיש בנס ציונה גוף ממוסד שאינו למטרות רווח ואינו בעל אינטרסים פוליטיים וכל מטרתו להטיב עם הקהילה, לחתור לשיפור מעמד הנשים ולהקל עליהן בכל מערכות חייהן התעסוקתיות והמשפחתיות, הייתם בוודאי מרימים גבה ואומרים "אין דבר כזה". ובכן כן. סניף ויצו נס ציונה כמו סניפי ויצו האחרים בארץ פועלים ברוח זו כבר  100 שנים.

אני, כיו"ר סניף ויצו נס ציונה,  גאה לספר שכל פעילות ויצו מושתתת על עבודה מסורה של מתנדבות ומתנדבים בגילאים שונים שעובדים, כנמלים עמלות, להגשים מטרות אלו.

הקושי היחיד שעומד בפנינו הוא להתחקות אחר הצרכים האמיתיים של הקהילה על מנת לתת ולהנגיש מענה הולם עבורכם.

הדרכים  לברר זאת הן באמצעות שאלון לתושבים, בתקווה שנצליח להגיע לכל בית אב ולזכות למענה.

או בדרך פשוטה יותר, להפיץ את התכניות שלנו ולפי כמות הנרשמים נעמוד על הצרכים.

במדור זה אפרסם את התכניות העתידיות בכדי לבדוק מה נכון לנו לעשות והיכן להשקיע את מרצנו ומשאבנו עבורכם, אשתף בכל תחומי התוכן של הסניף ובכל פעם מנקודת זווית אחרת.

בוחרת לשתף השבוע:

כמורה בתיכון לשעבר (במשרה מצומצמת כיום) אני מודעת לצורך של תלמידי התיכון בעיר להשלים שעות במעורבות חברתית בתקופה הקורונה .תקופה מאתגרת בה אסורה כניסת התלמידים למוסדות, גני ילדים, צהרונים, בתי אבות וכו'.

אי לכך, הקמנו מספר תכניות בסניפנו בנס ציונה, בכדי לתת מענה לצורך תלמידי התיכון בעיר שיוכלו להשתלב באחת התוכניות ולצבור שעות התנסות .

נשמח לקלוט ולאפשר לתלמידי התיכון להתנסות במספר מיזמים המפורטים להלן:

תכניות בחירה – להתנסות אישית וקבוצתית

 

1."רחוב בשמה" – התנסות קבוצתית מיזם להענקת שמות נשים לרחובות בעיר, זוג/שלישית תלמידים יחקרו קורותיהן של נשים בעברה של העיר נס ציונה ,יכינו על הדמות שבחרו מיצג/סרטון משכנע בכדי שיועבר לוועדה האחראית על שמות הרחובות בעירייה זאת מתוך כוונה ותקווה שאכן יקראו רחוב על שמה.

 

2."ביגודית" חנות יד-2 – התנסות אישית. מיון בגדים מיד שניה שנתרמו, הכנת מאגר בגדים לבני ובנות נוער, פרסום בפייסבוק / אינסטגרם/ קבוצות נוער כדי לשנות הרגלי צריכה. להזמינם להגיע לחנות הביגודית ולעודד צריכת בגדים נבונה  ושמירה על הסביבה.

 

3."הנהגה צעירה בויצו" – התנסות קבוצתית. הקמת קבוצת עתודה למנהיגות/ים להנהגה בויצו. תלמידי כיתות י'-יא'  יעברו בסניף סדנת הנהגה והעצמה שעתיים בשבוע יעסקו בהנגשת הסניף לתלמידי התיכון ויקבלו משימות הקשורות לקהילה.

 

4.סרט תדמית – התנסות קבוצתית - תלמידי מגמת תקשורת  יכינו סרט תדמית על סניף ויצו נס ציונה .

 

  1. ארכיון –התנסות לפי בחירה (אישית/קבוצתית) - התלמידים יבצעו עבודת חקר על ההיסטוריה של ההתנדבות בסניף ויצו נס ציונה, על דמותן פועלן של המתנדבות וכו'

 

  1. ליווי בן דורי – התנסות אישי - קשר בין נער/ה לקשיש/ה.

 

  1. חונכות לתלמידי בי"ס היסודיים –התנסות אישית- מפגש עם תלמיד צעיר בסניף או במרחבים פתוחים אחרים, יצירת קשר ליווי ותמיכה כ"אח/ות בוגרים" .
  2. צמצום פערי לימוד התנסות אישית - סיוע בקריאה , הבנת הנקרא, וחשבון לתלמידי כיתות א'-ב' .

 

תלמידים המעוניינים  , נא לשלוח למייל. 

שם / שם משפחה/ טל. נייד/ כיתה/ שם התוכנית הנבחרת. 

לאחר מיון וריכוז הפניות נחזור ונעדכן אתכם.

 

ויצו תמשיך להיות עם הפנים לקהילה, נשמח שתשמרו על קשר למענכם.

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה