באשכול הפיס מוצגת תערוכת ציורים פרי יצירתם של חניכי כפר הילדים נווה יהודה בנס ציונה

$(function(){})

התערוכה המיוחדת מתקיימת זו הפעם השלישית והיא מציגה את הטבע בנס ציונה ובעיקר את גבעות הכורכר. הילדים התבוננו בתמונות של הטבע ונתנו פרשנות משלהם למראה עיניהם. האוצרת אפרת קסלר: "בתהליך היצירה אנחנו לומדים להאמין בעצמנו".
התערוכה פתוחה עד ה-2.4

אפרת והילדים המציירים לאחר שטושטשו

באשכול הפיס מוצגת תערוכת ציורים פרי יצירתם של חניכי כפר הילדים נווה יהודה בנס ציונה
תערוכת ציורים "טבע בנס ציונה" של ילדי כפר הילדים נווה יהודה בנס ציונה מתקיימת בימים אלה באשכול פיס. טקס הפתיחה החגיגי נערך ביום שני השבוע. תערוכה זו היא פרי יצירתם של ילדים אשר משתתפים בחוג "הציירים הצעירים".
זו השנה השלישית שבה החוג מתקיים. התערוכה, הנערכת לראשונה, מציגה את היצירות הנפלאות שהציירים הצעירים ציירו השנה. מדריכת הקורס ואוצרת התערוכה הינה הציירת הנס ציונית אפרת קסלר. בדברי בירכתה הביעה אפרת תודה לכפר נווה יהודה על ההזדמנות בה זכתה להכיר ילדים מוכשרים ונהדרים שפשוט טוב להיות איתם ושמביאים שמחה ללב. אפרת הודתה לחברת הנהלת הכפר אילני שריג ולסמדר לביא הרכזת החברתית על שיתוף הפעולה הפורה. כמו כן, בירכה אפרת את נציגות העירייה שכיבדו בנוכחותן ורד צברי מזרחי יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה ומנהלת הרשות לביטחון קהילתי ודר' אושרת אזולאי וטורי רכזת הפרוייקטים.
אפרת סיפרה: "פעם בשבוע אנחנו מתכנסים והילדים לומדים ומתנסים. במהלך השיעור עומדות בפניהם בחירות רבות: מה הם רוצים לצייר, איך לתכנן את היצירה, באילו צבעים להשתמש ועוד. בתהליך הבחירה לומדים הילדים לקחת אחריות על הציור שלהם ובדרך הם, למעשה, לומדים על עצמם".
עוד הוסיפה: "אמנות זה החיים עצמם. בתהליך היצירה אנחנו לומדים איך להתמודד עם אתגר, איך לא מוותרים וממשיכים בנחישות, מתי צריך לשחרר ולסיים את הציור, איך להתייחס לחברים, והכי חשוב – אנחנו לומדים להאמין בעצמנו".
התערוכה מציגה את הטבע בנס ציונה ובעיקר את גבעות הכורכר. הילדים התבוננו בתמונות של הטבע ונתנו פרשנות משלהם למראה עיניהם. ממשיכה אפרת: "הילדים שופעי דמיון ויצירתיות. אני שמחה לראות אותם נהנים מתהליך היצירה וגאים במעשה ידיהם, וזה שכרי". פעולתה המבורכת של אפרת הינה בהתנדבות. הילדים והאורחים נהנו מכיבוד שסופק ע"י כפר נווה יהודה וכן ממאפים טעימים, שנתרמו ע"י רינת ואייל אורן מהקונדיטוריה "אייל מאפים טובים".
הילדים חשו גאווה ביצירותיהם וההתרגשות הייתה רבה.

התערוכה מציגה באשכול פיס עד ה-2.4.23.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה