בוקר הצדעה לאזרחי העיר הוותיקים התקיים בקריית התרבות, בהשתתפות כ-800 אזרחים ותיקים,

$(function(){})

לאירוע המרכזי הגיעו כ-800 אזרחים ותיקים, תושבי נס ציונה לקבלת פנים מרגשת אחריה שמעו מפי ראש העיר שמואל בוקסר על העשייה העירונית, ולבסוף נהנו מהופעה בלתי נשכחת של האחת והיחידה – ציפי שביט.

דוברות

אתמול בבוקר (יום ב'), במסגרת אירועי חודש האזרח הוותיק שמתקיים השנה בעיר תחת הכותרת "חופשי בגיל השלישי" התקיים בוקר הצדעה לאזרחי העיר הוותיקים בקריית התרבות.
האירוע הינו פרי שיתוף פעולה של עיריית נס ציונה עם עמותת עמית לרווחת האזרח הוותיק והחברה לתרבות ופנאי. את האירוע הנחתה סיגל בנימין, מנהלת המחלקה לרווחת האזרח הוותיק באגף הרווחה והשירותים החברתיים של עיריית נס ציונה.

ראש העיר, שמואל בוקסר ברך את הנוכחים והדגיש שהעירייה רואה עצמה מחויבת לספק מגוון שירותים ומענים עדכניים עבור האזרחים הוותיקים, שתרומתם לעיר ולצמיחתה היא משמעותית.
ראש העיר עדכן את הנוכחים כי בכוונת העירייה לפתוח מועדונים נוספים והיא פועלת להרחבת שרותי תחבורה הציבורית בתוך תחומי העיר כמו גם לבניה של דירות קטנות במסגרת הפרויקטים של התחדשות עירונית, אשר יכולים להוות פתרון עבור אזרחים ותיקים המעוניינים לעבור לדירה קטנה יותר התואמת את צרכיהם.


עידית חן סייג מנהלת עמותת עמית בירכה בשם עמותת עמית את הנוכחים וביקשה להודות להנהלת העמותה וליו"ר העמותה, רינה פלדמן, על עבודה מאומצת בהתנדבות מלאה.
כמו כן קראה לתושבי העיר לקחת חלק בפעילויות הרבות הקיימות עבורם: קהילה תומכת, מרכז יום רב תחומי, מועדון אחווה לניצולי שואה, פעילויות והרצאות בבית האזרח הוותיק ועוד.


גולת הכותרת של האירוע הייתה ההופעה של האחת והיחידה- ציפי שביט, שנתנה הופעה בלתי נשכחת וכהרגלה גרמה לקהל כולו להתגלגל מצחוק.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה