במסגרת פרויקט "קהילה מחדשת" שופצו השבוע 3 דירות של נזקקים בנס ציונה

$(function(){})


עובדי HP אינדיגו נס ציונה בשיתוף המחלקה להתנדבות בעיריית נס-ציונה יצאו השבוע במיזם שיפוץ בתים עבור משפחות מעוטות יכולת. 20 מתנדבים פוזרו בין שלוש דירות בעיר ועמלו במהלך כל היום: צבעו, ניקו וביצעו תיקונים שונים בדירות.

דוברות

פרויקט "קהילה מחדשת" הינו פרויקט משותף של המחלקה להתנדבות בעיריית נס-ציונה ושל חברת Hp אינדיגו. במסגרת הפרויקט חודשו ושופצו בשנים האחרונות עשרות דירות ומבנים עבור משפחות בעיר. השנה, בשל מגבלות הקורונה, והזהירות הנדרשת בכניסה לבתים, יצא הפרויקט לפועל ביום המעשים הטובים וכמובן שוב השבוע.

המתנדבים שהגיעו עם המון רצון טוב ותחושת שליחות לחולל שינוי, הצטיידו בציוד הנדרש כחלק מתרומת החברה, חולקו בין הדירות , ביצעו בדירות את השיפוצים וחוללו מהפך בדירות.
אייל כהן, עובד חברת HP אינדיגו שהתנדב בפרויקט אמר "אנחנו רואים ערך עליון בפעילות המבורכת של סיוע למשפחות וכדי לשפר את תנאי הדיור. תודה מקרב לב לחברת HP אינדיגו ולעיריית נס ציונה על המיזם החשוב שמטרתו עזרה לזולת.״

מנהלת קשרי קהילה של Hp אינדיגו קרן רמות : ״מצטרפת אל תודות מתנדבי אינדיגו נס-ציונה הנרגשים על ההזדמנות לסייע למשפחות. מוקירים את השותפות הטובה עם עיריית נס ציונה ושמחים על כל הזדמנות לעזור ולהשפיע״.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה