בנק הפועלים תרם אייפדים, משחקים וחומרי יצירה למועדון חברתי "אקים נס ציונה"

$(function(){})

במסגרת פעילות התנדבותית לרגל חגי תשרי במועדון חברתי "אקים נס ציונה" בהובלת מרכז תפעול בנקאי בבית דגן של בנק הפועלים, תרם המרכז אייפדים, משחקי חברה ומארזי יצירה לחניכי המועדון.

את התרומה יזמה אסנת עובדיה, מובילה חברתית במרכז התפעול הבנקאי, יחד עם יו"ר "אקים נס ציונה", לרווחת חניכי המועדון  שהתרגשו מאוד מהתרומה והודו כל אחד בדרכו שלו על התרומה.

אקי,ם

בתמונה: צוות המועדונית  (מימין לשמאל): מירי ברק –מתנדבת ,חנה גולדשטיין –מדריכה ומנהלת מועדון ,רונית אברהם- יו"ר סניף אקים נס ציונה ,אסנת עובדיה- מובילה חברתית .

סניף נס ציונה של אקים, הארגון הארצי לאנשים עם מוגבלות שכלית ומשפחותיהם נותן מענה לכ-15-20 ילדים ובוגרים בעלי מוגבלות שכלית ופועל לשלב את החניכים בחברה, מהווה כתובת לקבלת סיוע ותמיכה בתחומי החיים השונים ומקיים פעילויות שוטפות לחניכים ומשפחותיהם.

יו"ר סניף אקים בנס ציונה רונית אברהם הודתה בהתרגשות על התרומה והשת"פ הפורה עם בנק הפועלים וציינה :"בזכות התרומה עשרות חברים עם צרכים מיוחדים יזכו ליהנות מפעילויות מגוונות".

אסנת עובדיה, ממרכז התפעול הבנקאי אמרה: "לראות את האור בעיניים של החניכים והצוות זו חוויה יוצאת דופן. אני מאחלת שנמשיך יחד לעשות טוב ושתהיה שנה טובה לכולם".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה