בפעם העשירית !! אירוע ההתרמה העירוני למען ילדים חולי סרטן - ביום חמישי, 1.6 בנס ציונה

$(function(){setImageBanner('e402eab0-552c-43d5-8387-402579d5e308','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45868,'Image','');})

תושבי נס ציונה מוזמנים להגיע לאמפי בן יהודה בנס ציונה, בשעה 17:30, לערב שכולו הזדהות, נתינה ותמיכה. השנה יכלול האירוע דוכנים חדשים ומפתיעים וכן יוזמות מרגשות של בני נוער וילדים. הכסף שנאסף באירוע מועבר לעמותת זכרון מנחם לטובת ימי כיף לילדים חולי סרטן.
מי מוכן להמר, כמה ילדות/ים יתרמו השבוע את שיערם להכנת פאות לחולות?

ארכיון- ערב התרמה למען חולי סרטן בנס ציונה

אירוע ההתרמה של נס ציונה, למען ילדים חולי סרטן, יתקיים השנה בפעם העשירית. האירוע יתקיים ביום חמישי, 1.6 ב-17:30 באמפי בן יהודה בנס ציונה 

תנועות הנוער בנס ציונה מתארגנות ומתכננות את הקמת הדוכנים שלהן וכך גם בתי הספר, גני הילדים, אגודות הספורט וקבוצות שונות.

השנה יכולים המשתתפים לצפות ללא מעט דוכנים חדשים ומפתיעים וכן יוזמות מרגשות של בני נוער וילדים. בנוסף, במקום יתקיים שוק יד 2 הגדול של ילדי נס ציונה, שכולו תרומה לילדים חולי סרטן ושהיזמים הקטנים שלנו עושים בו חייל.

מופע עם חני נחמיאס וגילי וורנר ערב ההתרמה לילדים חולי סרטן בנס ציונה 

באירוע תוקדם במה מרכזית אשר תהיה עמוסה בהופעות, עם מופע מרכזי של חני נחמיאס וגילי וורנר, במופע "הופלה" - מופע עם כל השירים האהובים שכולנו מכירים. את הערב תנחה מאיה פאפאיה האהובה ותפזר מהקסם שלה על כולנו. ברחבי האמפי יהיו תחנות הפעלה משחק ויצירה מופעי רחוב של להטוטנים ועוד.

הכסף שנאסף באירוע, כמו בכל שנה, מועבר לעמותת זכרון מנחם לטובת ימי כיף לילדים חולי סרטן. ימים שהם הפוגה מבתי החולים ימים שבהם הילדים מתחזקים ומתמלאים בכוחות שאותם הם כל כך צריכים למאבק היום יומי שלהם במחלה.

באירוע יתקיים גם השנה המעמד המרגש של תרומת שיער. עשרות בנות העיר מגיל גן ועד סבתות תורמות את שיערן למען נשים שמעולם לא הכירו כדי שיוכלו להתמודד עם איבוד השיער בזמן הטיפולים והמחלה.

כל המעורבים בהתרגשות גדולה לקראת האירוע האהוב והחשוב. המארגנים עסוקים בעבודה מסביב לשעון וצוות קריית התרבות עובד קשה ומכל הלב להצלחת האירוע עד לפרטיו הקטנים.

נתי כהן: "אנחנו מתקרבים לאירוע העשירי שמתקיים בתוך שנת ה-140 לנס ציונה. מרגש לראות כמו בכל שנה את ההתארגנות מסביב ואת בנות העיר שכבר מתקשרות כדי לתאם את תרומת שיערן. האירוע זוכה לעזרה רבה מהרשות. ראש העיר עושה רבות להצלחתו תוך חשיבות ורגישות רבה למטרת האירוע. חולי הסרטן ומשפחותיהם מהעיר ומחוץ לה עומדים ומסתכלים בנו כקהילה שעושה למענם, הם מתרגשים ומתחזקים מאירוע ומהאמירה החשובה שהוא מעביר להם - אתם לא לבד".

כולם מוזמנים להגיע לערב נתינה, הזדהות ותמיכה.

אירועים קהילתיים בנס ציונה. לוח אירועים עירוני עם המלצות לפעילות לילדים ולכל המשפחה באתר המקומון נס ציונה נט. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה