בפעם ה11 נערך אמש בנס ציונה אירוע ההתרמה המסורתי למען ילדים חולי סרטן.

$(function(){setImageBanner('1c1bf128-1afb-4b4c-b4e9-3a723ad9e9f0','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45868,'Image','');})

נס ציונה אמרה שוב לחולי הסרטן- אתם לא לבד.
65 בנות ובנים תרמו את שיערן השנה והקהילה אספה יחד תרומה של מעל ל40 אלף שח למימון ימי כיף לילדים חולי סרטן ע"י עמותת "זכרון מנחם".
הארוע נערך בשת"פ קהילתי מדהים של העיריה, קרית התרבות ושלוחותיה, הנהגת ההורים, תנועות הנוער והרבה אנשים טובים שהגיעו לסייע ולהשתתף, כולל הזמרת רינת גבאי והטיקטוקר אלכס שולץ

יובל לוי בת 4 תורמת פעם ראשונה לצד רז אלמסי בת ה18 התורמת בפעם הרביעית !

רינת גבאי עם ראש העיר

הטיקטוקר הידוע אלכס שולץ עם הקהל

וכך מסכם היוזם והרוח החיה בארוע, נתי כהן, את החויה :

הושטנו יד לחולי הסרטן ולמשפחות ולמרות התקופה הקשה שאנחנו עוברים כעם מצאנו את הכוחות ואת תעצומות הנפש כדי לעזור למי שמתמודד עם המחלה הקשה יום יום,
הם יודעים שתמיד אנחנו איתם.
נס ציונה אומרת לחולי הסרטן- אתם לא לבד.

תודות לראש העיר מר שמואל בוקסר שעבר בין הדוכנים אחד אחד התרגש למראה העשייה הרבה ואף גזר צמה של תורמת שיער כששניהם מתרגשים מהמעמד, על התמיכה באירוע לאורך השנים.

לעובדי החברה לתרבות ופנאי- לי שחר, גלי במנולקר, ואוראל מיה טוויק על ההפקה והמאמצים שבועות לפני האירוע.

לרינת גבאי על ההופעה היפה הקול המדהים והשירים האהובים. ללהקות שהופיעו על הבמה, לקרקס שהסתובב ושימח ולאלכס שולץ שהתחבר לילדי נס ציונה בסבלנות באהבה ועם החיוך המיוחד שלו.

לאגף החינוך למנהלות ולמנהלי בתי הספר על הדלת הפתוחה על הרעיונות והדחיפה על הרצון הרב למרות כל העומסים לעזור בכל מה שרק אפשר להצלחת האירוע.

לנטלי זקין שלום מנהלת שש שנתי בן יהודה ולענת ויינריך מנהלת החטיבה, שותפות כאלו לעשייה וליזמה אין בשום מקום ואף אחד לא ימצא..הן בבן יהודה.

לכם קהילת העיר,להנהגת ההורים הישובית ולהורי בית הספר שהקימו דוכנים ביצירתיות רבה על שעמדתם בדוכנים בלב חפץ ברוח טובה ובנתינה מכל הלב.

לילדים הקטנים של שוק הילדים שהציפו את האירוע באהבת הנתינה הייחודית להם והקימו שוק ענקי לאלונה לרר שרכזה את השוק והייתה להם לאמא של מעל ל150 ילדים שבאו בכל הכוח רק לתת.

לאגף הנוער והצעירים ולתנועות הנוער שהגיעו וכרוח סערה הקימו דוכנים-- " הכל בסדר אנחנו על זה צריך עוד משהו?" מכרו את הכל, הוסיפו חיוכים ונשארו עד הסוף כדי לעזור לקפל.

למעצבי השיער שלנו שסוגרים כל שנה את המספרה בערב יום חמישי ומגיעים לתרום ולספר עם כל הרגש שיש.

הדוכן של בן צבי עם אוכל מסורתי מהקהילה האתיופית בעיר. היה טעים במיוחד..כל האוכל בדוכן נגמר

ההתלהבות הרבה

לורד פריד ולאושרת נטי-בוארון שמתחילות את ארגון האירוע עם "רק 3 משימות" ובדרך לוקחות עליהן עוד 3 ועוד 3 ועוד...

ולבנות שלנו גאוות העיר והארץ תורמות השיער,
עמדנו מולכן בעיניים פקוחות לרווחה משתאים על הנתינה האצילית והייחודית שלכן.
כל כל הרבה כוח יש לכן ונתתן ממנו לאחרת שצריכה אותו עכשיו.

65 בנות ובנים תרמו את שיערן השנה והקהילה אספה יחד תרומה של מעל ל40 אלף שח לטובת ילדים חולי סרטן לימי כיף שמחזקים אותם מעלים חיוך על הפנים ועוזרים בריפוי הגוף דרך כוח הנפש.

וזה בזכותכם
לכל אחת ואחד מכם
תודה.

הטיקטוקר הידוע אלכס שולץ עם הקהל

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה