בת מצווה מאוחרת ומאד מרגשת

$(function(){setImageBanner('5de481b3-1866-47d7-9080-480976c4bc90','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45868,'Image','');})

אירוע מרגש בהובלת טלי חייט, הוביל לסיקור תקשורתי ארצי נרחב בת מצווה משולבת ב"סוויט סיקסטין" לבר, נערה עם צרכים מיוחדים

צילום עצמי

בת מצווה משולבת ב"סוויט סיקסטין" לבר, נערה עם צרכים מיוחדים


אירוע בת מצווה חוגגים בגיל 12, לא כך הדבר אצל בר, נערה מקסימה בת 16 עם צרכים מיוחדים שנולדה עם פגיעה מוחית, בר תושבת העיר לומדת בבית הספר התומר ומשולבת בתכנית הליווי והחונכות של עמותת "יד לילד המיוחד" ו"חברים למסע".


בר נולדה לפני כ 16 שנים לאימה ורד מאז ועד היום מגדלת ורד את ביתה בר ואחותה קורל לבדה, ומתמודדת עם אתגרי החיים. בהגיעה לגיל מצוות לא היתה אפשרות לחגוג את בת המצווה מכל מיני סיבות, 4 שנים עברו ורצונה של הנערה לא פסק, מידי יום היא עצמה את עיניה וחלמה על היום שיחגגו לה בת מצווה.

בר: "בגיל 12 לא חגגו לי בת מצווש כמו כל הבנות בכיתה, כבר 4 שנים אני חולמת להגיע לרגע הזה, ללבוש שמלה, להיות יפה ולרקוד עם החברים והחברות מהכיתה. כשכבר חשבתי שזה לא יקרה מעולם הפתיעה אותי יעל הסטודנטית שלי ויחד עם הצוות של "חברים למסע" הם ארגנו לי מסיבה גדולה, זה לא משנה שאני כבר בת העיקר 16 שאני חוגגת בת מצווה."

ורד אימה של בר: כבר לא האמנתי שהרגע הזה יגיע ואני מאוד מודה לכל האנשים הנדיבים שהגשימו חלום לבת שלי.
מי שאחראים בעצם על הגשמת החלום הינם יעל גביש סטודנטית המלווה את בר במסגרת תכנית ליווי וחונכות משותפת של עמותת "יד לילד המיוחד" ועמותת "חברים למסע" וצוות התכנית.
יעל גביש סטודנטית הלומדת ריפוי בעיסוק בקריה האקדמית אונו תושבת העיר נס ציונה. החלה בתחילת השנה לחנוך את בר במסגרת תכנית ליווי וחונכות של עמותת "יד לילד המיוחד" ו"חברים למסע", תכנית אשר מטרתה לסייע למשפחות להן ילדים עם צרכים מיוחדים בשעות אחר הצהריים, להפיג את הבדידות החברתית בה מצויים ילדים עם צרכים מיוחדים, תופעה הנובעת מריחוק גאוגרפי של הילדים ממסגרות החינוך.


מספרת יעל:"מהמפגש הראשון עם בר הבנתי שמדובר בשליחות ושזו לא עוד תכנית ליווי, הליווי עם בר פתח בפני את העולם של הילדים עם הצרכים המיוחדים, אני מבינה את הקושי ושמחה להיות לבר ולמשפחתה לעזר, בפעם השנייה או השלישית שהגעתי לבר ראיתי שהיא קצת עצובה מה שלא אופייני לה, כמובן ששאלתי למה והיא שיתפה אותי בפתיחות רבה על העובדה שלא חגגו לה בת מצווה ושאוטוטו היא כבר בת 16, בעיניים נוצצות היא הביטה בי ותיארה לפרטי פרטים על החגיגה שהיא חולמת שתהא לה, מיד שיתפתי את רכזת העמותה מירב ריחן ואת סמנכ"לית העמותה וכולנו ביחד התגייסנו כדי להגשים לבר את החלום.

האירוע המרגש נודע וריגש מאוד אפילו את ערוצי התקשורת הארציים, שודר בתענית הלילה חי בלילה של נדב בורנשטיין וסוקר בהרחבה בדף הפייסבוק של ישראל היום ו nrg

טלי חייט סמנכ"לית עמותת יד לילד המיוחד וחברת מועצת העיר:
שוב הוכיחו תושבי העיר נס ציונה שהם "ערבים זה לזה " הפקת האירוע כולה היתה בתרומת בעלי עסקים בעיר, הערב היה מרגש מאוד ואני מודה לכל מי שהיה שותף, שמחה שאלו הם פניה של העיר שלנו. תודה ל: מועדון ג'סיקה על תרומת האולם, גלית זקש על אפיית עוגה מושקעת, חן אליטל צילום, עדי שולחן מתוקים, לילך חזון בלונים ומיתוג, עדי שולחן מתוקים, רמי אליאסי עיצוב שיער, תמי הדרך ליופי שלך.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה