ב 1.6 תפתח המשחקייה העירונית הראשונה לילדים בעלי צרכים מיוחדים

$(function(){})

משפחות וילדים עם צרכים מיוחדים בגילאי 3-6 מוזמנים להגיע לאירוע הפתיחה החגיגי אשר יתקיים ב 01.06.22 בין השעות 16:30-18:30, במעונה החדש והמשופץ של המשחקייה - ברח' העוגן , 14, נ"צ.

דוברות

בהמשך לפתיחת המרכז למשפחות מיוחדות בחודש אפריל השנה, בתחילת חודש יוני תפתח המשחקייה.

השרות החדש מיועד לילדים בגילאי 3-6 ולהורים. המבנה העירוני עבר בחודשים האחרונים שיפוץ והתאמות ותוכנן בהתאמה לצרכים השונים של הילדים. כמו כן המבנה הותאם והונגש בהתאם להנחיות יועץ נגישות.

התאמת המתקנים והתכנים במקום התבצע בניהול אגף הרווחה והשירותים החברתיים ובשיתוף קהילת נס הורים – קהילת הורים לילדים עם צרכים מיוחדים בנס ציונה שסייע בקבלת תובנות מהקהילה, בעזרת שאלון ממוקד עליו ענו הורים ושיקפו את הצרכים בשטח.

המשחקייה תפעל מידי ימי רביעי בשעות אחר הצהריים. הילדים יוכלו לשחק במשחק חופשי בעזרת פינת ג'ימבורי, משחקי קופסה, משחקי העשרה, משחקי חצר ומשחקים נוספים המעודדים אינטראקציה, הרחבת מעגלי חברות ויצירת קשרים, שיתוף ויצירת קהילה. אחת לחודש תועבר לילדים ולהורים פעילות מאורגנת אשר תפורסם מראש: הצגה או הפעלה מוזיקאלית.

ההשתתפות בפעילות המשחקייה לתושבי העיר, משפחות לילדים עם צרכים מיוחדים בגיל הרלוונטי, הינה ללא עלות, אולם נדרשת הרשמה מראש מאחר ומספר המקומות מוגבל. אין צורך ברישום באגף הרווחה כדי לקחת חלק בפעילות.


ראש העיר שמואל בוקסר: הבטחנו ואנחנו מקיימים. המשחקייה שתפתח בחודש הבא היא שרות אחד מתוך מגוון שירותים שאנחנו פותחים עבור ילדים ומשפחות עם צרכים מיוחדים בעיר. אני מאמין ששיתוף הפעולה של אגף הרווחה עם קהילת נס הורים הצליח ליצור מענה מדויק ונכון לצרכים בשטח. אני מודה לאגף הרווחה ולקהילת נס הורים על שיתוף הפעולה המבורך ומזמין הורים לילדים עם צרכים מיוחדים והוריהם להגיע לאירוע הפתיחה ולהירשם לפעילות שתוכננה ונבנתה במיוחד עבורכם.

עמיר קשי, מנהל אגף הרווחה: "המשחקייה היא עוד שירות הכרחי נוסף עבור האוכלוסייה החשובה. אנו גאים ונרגשים לפתח לראשונה שירותים שנותנים מענה לגיל הרך ולתת להורים זמן איכות נוסף עם ילדיהם. תודה לראש העיר שמאפשר ודוחף לפיתוח תחום הצרכים המיוחדים באגף הרווחה ובעיר בכלל"


רישום לאירוע הפתיחה ולפעילות באתר:


https://www.nzc.org.il/ims/formbuilder/?view=preview&id=52&p=1

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה