ב 11.09 תיפתח שנת הפעילות של תנועות הנוער בעיר. שנה חדשה ומאתגרת ממתינה לחניכים ולמדריכיהם. קבלו אותם !

$(function(){setImageBanner('b1611cef-b83a-4092-b16a-75f395e4899d','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,45868,'Image','');})


השנה לא יעברו בין הכיתות מדריכי תנועות הנוער לגיוס חניכים והגיוסים יבוצעו על ידי פרסום, טלפונים, רשתות חברתיות והזמנות בזום הכיתתי
השנה, רכזי תנועות הנוער ביחד עם המדריכים הצעירים יצטרכו להיות יותר יצירתיים, על מנת להצליח ולקיים ימי פעילות, עם מערכי פעילות טובים, שעומדים בכל הנהלים של משרד הבריאות ומצליחים לייצר אלפי חיוכים ואולי אפילו איזה טיול קצר.
איך? שמענו מהם...

מערכת

ביום שישי ה- 11.09.20 תיפתח שנת הפעילות בכלל תנועות הנוער בעיר

בנס ציונה יש מגוון גדול של תנועות וארגוני נוער, מכבי צעיר, מועדונצ'יק, צופים, כנפיים של קרמבו, הנוער העובד והלומד, איגי ובני עקיבא.

לכל תנועה יש את האופי שלה, את הערכים החינוכיים בהם היא דוגלת וכמובן גם את המיקום הפיזי בעיר, מה שמאפשר לכל ילדה וילד למצוא את התנועה בה הוא ירגיש בבית, ייהנה מהחברויות, מהטיולים ומהקסם הזה של מפגשים פנים אל פנים עם חברים. אלא

בנס ציונה תנועות הנוער פעלו גם בחופש הגדול על מנת לנסות ולהשלים מעט את הפערים שנוצרו במחצית השנייה של השנה אשר סגרה לפרקים את התנועות על אף שהן המשיכו במלוא המרץ להעביר פעילויות בזום לכלל החניכים וכן צירפו גם את חבריהם שאינם בתנועות ונאלצו להסתגר בבתים.

שאלנו את רכזי תנועות הנוער הבוגרים: בשני משפטים מהן המטרות שלכם לשנת הפעילות הקרובה?

יונתן בלסיאנו ודורין טל" רכזי המועדונצ'יק

המטרות שלנו קצת שונות, ליונתן חשוב לשים דגש ולפתור חרמות בין חניכים  וכן הגברת המוטיבציה בקרב בני נוער לשירות משמעותי בצה"ל בדגש על ערבות הדדית ולדורין חשוב להיות אוזן קשבת לכל מי שצריך, להוביל תהליכים של מנהיגות בקרב בני הנוער ולחזק את הקשר החברי בין ילדים על אף ובפרט בתקופת הקורונה המעודדת ריחוק. שנינו מאמינים במשפט" חנוך לנער על פי דרכו" ופותחים את סניפי התנועה לכל ילדי העיר.

אלון זהבי ושירה רוזנר רכזי שבט איתן בצופים:

המטרה העיקרית שלנו בשבט איתן השנה היא לייצר שגרה בצל הקורונה - ריחוק חברתי מצד אחד אבל קירוב לבבות ושיח חברתי ערכי ומשמעותי עבור החניכות והחניכים שמגיעים לפעילות.

מיכל בן הרוש ונועה זרחי- רכזות שבט סהר בצופים

-המטרות שלנו השנה הן לתת לכל אחת ואחד בצופים מקום בו הוא זורח בו הוא מתאתגר ובו הוא מפתח קשרים חברתיים והופך לגרסה המשודרגת של עצמו.

ולנו כמרכזות נשאר רק לצפות מהצד בכל הקסם הזה קורה  (מבלי לשים לב שזה קורה גם לנו על הדרך)

מוריה עזרא: רכזת בני עקיבא

המטרה שלי בתור מרכזת של בני עקיבא היא להמשיך להוביל את הדור של החניכים והמדריכים לחיי תורה ועבודה אידיאלים תוך בניין העם והארץ.

וכמובן להמשיך להיות המוקד המרכזי והמשמעותי של כל הנוער הדתי בעיר. שתהיה לכולם פתיחת שנה מוצלחת ובריאה!

מורן בן חמו ויפעת אריאל- רכזות הנוער העובד והלומד

המטרות שלנו כרכזות הן להצליח לקיים פעילות רציפה ושוטפת לכלל ילדי התנועה לגייס חניכים נוספים לקן, ולהוות בית שני בו בני הנוער ידברו על ערכים וחברות וירגישו שייכות אמיתית לקן ואת המשפחתיות הקיימת בו.

איגי –ארגון הנוער הגאה

איגי הוא ארגון הנוער הגאה המפעיל קבוצות לנוער להט"ב בכל רחבי הארץ. בנס ציונה פועלת קבוצה לנוער בכיתות ז'-יב' המייצרת מרחב בטוח, חינוכי, משמעותי, לנוער הלהט"ב בעיר.

אביב זואריס: רכזת כנפיים של קרמבו

כרכזת בוגרת חדשה - אני מקווה שאצליח לקיים בסניף את ההווי שאני מכירה בו לכולם מגיע שיוויון זכויות, ההווי שיוצר את "הקסם הקרמבואי" הזה, ואז אוכל להיות נקודת אור עבור כל חניך חדש שיצטרף אלינו ועבור כל הפעילים כולם.

שי צרויה: רכזת מכבי צעיר החדשה.

אני נרגשת להתחיל את השנה כרכזת של תנועת מכבי צעיר, תנועה שגדלתי על ערכיה.

אנו עומדים בפני שנה מאתגרת אך מלאה בהזדמנויות חדשות. במכבי צעיר שמנו לעצמנו כמטרה בחשיבות עליונה לשמור על היותנו בית בטוח לילדי העיר. בית השומר על בריאותם, על חיוך בפניהם ובליבם ועל הרצון שלהם להיות טובים יותר בכל יום.

נעם דוד מנהל תחום תנועות וארגוני הנוער בעיר מסכם:

(בשחור לבן מימין בתמונה קבוצתית)

פעילות בשנת קורונה היא אתגר גדול, הקורונה מייצרת ריחוק חברתי ואנו בתנועות פועלים לקירוב ולחברות עמוקה ומשמעותית, השנה יאלצו הרכזים להקפיד על מרחק ומסיכות ולמרות כל זאת להמשיך וליצור עשייה קהילתית חברתית אחד למען השנייה ולייצר לחניכים אווירה של בית ושייכות. פתאום ההורים מבינים כמה חשובות הן תנועת הנוער , בתקופות בהן אנשים נאלצו להישאר בבית בסגר או בבידוד ואז מהצד של בני המשפחה ראו את המשמעות האדירה של תנועות הנוער בחיי הילדים, הם לא היו לבד, המדריכים התאמצו מאד להיות שם בשביל החניכים, מדובר בנערים ונערות בכתות י' לרוב או יא' שלמרות שגם הם חוו את הריחוק החברתי מחבריהם הם פעלו מידי יום להיות שם  בשביל החניכים שלהם, נכנסתי לכמה זומים כאלה, לראות איך עוברות הפעולות והופתעתי כמה שהמדריכים האלה טובים, בקורסי ההדרכה הם לא למדו להעביר פעולות באינטרנט, הם פשוט חבר'ה אכפתיים ומוכשרים!

ביום שישי ה- 11.09. תיפתח שנת הפעילות של תנועות הנוער בעיר. שנה חדשה ומאתגרת ממתינה לחניכים ולמדריכיהם. קבלו אותם !

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה