ד"ר יהודית כהן, יו"ר סניף נס ציונה של האגודה למלחמה בסרטן, מסכמת שנה ראשונה עמוסת פעילות

$(function(){})

השנה הסתיימה עם סדנה בהנחייתה של ליאת פוקס זך, מומחית בבריאות ותושבת נס ציונה. משתתפות הסדנה שוחחו במפגשים על פחד וחוסן במסגרת ההתמודדות שלהן עם מחלות הסרטן. בהמשך השנה, צפויות פעילויות נוספות וחשובות עבור חולים ומחלימים בנס ציונה

אגודה למלחמה בסרטן/ פרטי

השבוע התקיים המפגש האחרון של הסדנה שנערכה לקבוצת המחלימות מסרטן בנס ציונה, בהנחייתה של ליאת פוקס זך Msw. ליאת היא מנחת קבוצות, מומחית בבריאות ותושבת נס ציונה. משתתפות הסדנה שוחחו במפגשים על פחד וחוסן במסגרת ההתמודדות שלהן עם מחלות הסרטן. המפגשים התקיימו בגן שיזף, המשמש כמקום של ילדים מיוחדים, שנעתר לארח את האירועים.

ד"ר יהודית כהן, יו"ר סניף נס ציונה של האגודה למלחמה בסרטן, אמרה בתום הסדנה, כי לאחר החגים תיפתח קבוצת תמיכה נוספת אשר תפורסם בהמשך. לדבריה, מטרת קבוצות התמיכה וסדנאות הרגש של האגודה, היא לתת מענה רגשי וחברתי למתמודדים/ות ולבני משפחותיהם. פעילות האגודה מקדמת את הצורך של מחלימות ומחלימים למענה מקצועי. ההשתתפות במפגשים, כמו בכלל פעילויות האגודה, היא ללא כל עלות.

סדנת המחלימות היא רק אחת מהפעילויות שקיים סניף נס ציונה של האגודה למלחמה בסרטן בשנת הפעילות הראשונה שלו. פעולה נוספת שהחלה השנה, ונמשכת גם בחודשי הקיץ, היא חוג יוגה למחלימות/ים, המתקיים מידי שבוע בהדרכת מורת יוגה המתמחה בתחום. בחוג יש כבר כ-15 משתתפות/ים קבועים.

בנוסף, לקראת הקיץ נעשתה פעילות הסברה בגני הילדים במסגרת קמפיין "חכם בשמש" של האגודה, בשיתוף עם מחלקת גני ילדים בעירייה. הפעילות כללה חלוקת חומרי הסברה המותאמים לגיל הגן, שהשתלבה בקמפיין הארצי בנושא זה.

לדברי ד"ר כהן: "אני מודה לגורמי העיריה השונים שמסייעים לנו בנפש חפצה. כולי תקווה, ששיתוף הפעולה הזה ילך ויתרחב, ויסייע באופן משמעותי למתן מענה מקומי לחולי סרטן ולמחלימים הגרים בנס ציונה, תוך העלאת המודעות הקהילתית לנושא הסרטן על כל רבדיו, והנגשת ידע ומידע בתחומי מניעה, טיפול ותמיכה".

בהמשך השנה צפויים בנס ציונה פעילויות נוספות של האגודה, בהם:

* מבצע "הקש בדלת", לגיוס תרומות עבור פעילויות האגודה, שיתקיים מיד "אחרי החגים", ב-24.10.2022,  על ידי תלמידי בתי הספר בן גוריון ובן יהודה.

* חודש אוקטובר הינו חודש המודעות לסרטן השד, במהלכו מתוכננות פעילויות עירוניות בנושא תוך שיתוף פעולה עם יוזמת "גמאני רצה", אגודות ספורט עירוניות, בתי עסק מקומיים ועוד ועוד. פרטים בהמשך.

* מבצע סריגה וחלוקת כובעים וצעיפים בבתי החולים, עבור חולים אונקולוגיים, במסגרת אירועי "עוטפים בחום את חולי הסרטן".

להרשמה לכל פעילויות האגודה למלחמה בסרטן בעיר, ולהתנדבות במסגרת האגודה, ניתן לפנות לד"ר יהודית כהן, יו"ר סניף נס ציונה, בטלפון 058-4466755.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה