האם על העירייה לפזר בימי הסגר התקהלויות של ילדים ונוער בגנים הציבוריים

$(function(){})


תושבת התלוננה על "התקהלות בגינת גבעת הצבר מדי יום , ערב ולילה ישנם 30-50 ילדים ללא מסיכות, יחד עם הוריהם וחבריהם שכמובן ללא מסכות"
העירייה בתשובה: לא קיימת הנחית ממשלה לסגירת גני שעשועים או מגרשים חיצוניים. על פי המדדים שבידנו הידבקות בקורונה מתרחשות בעיקר בבתים ובחללים סגורים.

ארכיון

בתמונה: גינת משחקים בשכונה. אילוסטרציה.

לקוראינו.

להלן מכתב שקבלנו לאחרונה:

שלום רב, בתור תושבת העיר אני מאוכזבת קשות מקבלת החלטות העיריה בנוגע למגרשים, גני השעשועים והמתחמים המשותפים. אין שום הסבר הגיוני לכך שהילדים לא ילמדו בבתי הספר מחשש להידבקות בשעות היום אך, יוכלו במקום זאת לבלות בגן השעשועים ללא מסכות, ללא ריחוק ולהפיץ את הוירוס באויר. מצד אחד אנו מבקשים מהמוקד ומתקשרים שיפזרו את ההתקהלות בגינת גבעת הצבר מדי יום , ערב ולילה ישנם 30-50 ילדים ללא מסיכות, יחד עם הוריהם וחבריהם שכמובן ללא מסכות והדבר נהיה כבר למטרד.

בפועל השוטרים באים, מבקשים מהקבוצות שישחקו ברווחים וברגע שהם הולכים שוב נוצר מקבץ של 50 אנשים באותו המקום. מעבר לרעש העצום הם פוגעים בניסיון למנוע ולצמצמם כמה שאפשר את ההדבקות.

אח"כ מתפלאים איך אנחנו נהיים עיר צהובה? אני בטוחה שאנחנו מזמן כבר אדומה. אני תושבת העיר, מתנדבת העיר והכי חשוב אכפת לי מהעיר. אנא הפעילו שיקול דעת. שימו בצד דיונים בנוגע לשיתוף הקהל כיצד יראה הספורטק עוד 5 שנים. טפלו במה שחשוב כעת, מה שמעסיק ומטריד אותנו- התושבים. קחו יוזמה, סגרו את גני השעשועים, פזרו התקהלויות, הביאו אנשי סיור שיסיירו באופן קבוע במוקדים ידועים מראש ומנעו את התופעה הזאת.

תודה, תושבת שאכפת לה.

ולהלן תגובת העירייה:

עיריית נס ציונה פועלת כל העת לאכיפת תקנות הקורונה. כוחות השיטור הקהילתי המשולב שולשו זמן קצר לפני תחילת הסגר הנוכחי ופועלים לאכיפה מוגברת. למעלה מ 100 דוחות ניתנו רק בסוף השבוע האחרון. עם זאת, לא קיימת הנחית ממשלה לסגירת גני שעשועים או מגרשים חיצוניים. על פי המדדים שבידנו הדבקות בקורונה מתרחשות בעיקר בבתים ובחללים סגורים. בלימת התפשטות המגיפה תלויה בשיתוף הפעולה של הציבור. עיריית נס ציונה קוראת לתושבים לגלות אחריות, לשמור על הנחיות הסגר ולא לחכות לקבלת דו"ח.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה