הגינה הקהילתית "פרי-הארץ" מזמינה אתכם לפעילויות מהנות

$(function(){})

הגינה, יוזמה מבורכת של עמותת דניאל (הקהילה האנתרופוסופית בנסצי) בשיתוף וסיוע של העירייה, היא אוטוטו בת 4 שנים והיא מציעה מגוון רחב של פעילויות. לאחרונה ננטעו במקום כ-20 עצים והתקיימו 2 אירועים קבלת שבת ועוד. בהמשך: תצפית כוכבים ואירועים נוספים

פייסבוק

הגינה הקהילתית "פרי-הארץ", יוזמה מבורכת של עמותת דניאל (הקהילה האנתרופוסופית בנסצי) בשיתוף וסיוע של העירייה, היא אוטוטו בת 4 שנים. הגינה פתוחה לכל ומנוהלת על ידי "העובדים ושומרים" שלה, שכנים ותושבים מחויבים הבאים כל שבוע לטפל, לסדר, לתכנן ולהנות מהריאה הירוקה.

היא לא הכי מסודרת, אבל יש לה אופי וקסם ייחודי, רחוק מהמולת היומיום ועם זמן אחר. פינה של שקט ועשייה משותפת ולימוד חקלאות מקיימת וחיבור לאדמה. עוד לא הייתם? בואו לביקור. ראו את פינת פרחי הבר המטופלת על ידי יונתן כץ עם האירוסים ואת גבעת התורמוסים הפורחים ואת הפירות הקטנים על העצים הצעירים וקחו לריאות.

הכניסה הצפונית מבן גוריון 8, שם הערוגות של כיתות בית ספר, בהנחיית המורה ציון. ביער המאכל בדרום, הצופה אל פארק המדע, יש מעל 100 עצי פרי שנשתלו בעיקר באירועי טו בשבט.

המלחמה קצת עצרה אבל חידשנו את הפעילות בטו בשבט האחרון, ביוזמת עדי אנג'ל, ושתלנו כ-20 עצים חדשים בשיתוף העירייה, קק"ל והאגודה למלחמה בסרטן בעיר.

איציק הפנר לקראת סיום הקמת החממה/משתלה (מחלקי תאי מחזור בקבוקים שקיבל מהעירייה) ובה נגדל נבטים ושתילים. היו לאחרונה 2 אירועי קבלת שבת בגינה עם מוזיקה חיה וגם חניכת הספרייה והמרכז לבגדים יד-שנייה,  ה"מסיפריה", שהקים אבישי מור.

עוד בתכנון קרוב - תצפית כוכבים בהדרכת אבי וילקר, ומסיבת החלפת בגדים בשיתוף גרינפיס וארגון מתלבשות, להחלפת בגדים לצד פעילויות יצירה לילדים ועם מוסיקה ואוירה.

הזמנים והפרטים לפעילויות זמינים בקבוצת הווטסאפ שאפשר להצטרף אליה כאן

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה