ההאקרית לימדה את הורי "ניצנים" - כך תגנו על ילדיכם ותילחמו בעברייני הרשת

$(function(){})

לקראת היציאה לחופשה יזמו אירה דיזינגוף ו-ישי סלירוסס – יו"רי ביה״ס ״ניצנים״ בשיתוף עם הגב' לימור שמעונוב מנהלת בי"ס ניצנים, הרצאות לילדים ולהורים בנושא רשת בטוחה ובטוחים אונליין, עם מיי (מיטל) ברוקס קמפלר, מומחית אבטחת מידע וסייבר והאקרית כובע-לבן (האקרית טובה..) אשר סיפקה גם כלים לעתיד.

פרטי

וכך מסכם ישי סלירוסס – יו"ר הנהגה הורית בבי"ס ניצנים:
ברצוני, ראשית ברצוני להודות מקרב לב למנהלת שלנו הגב' לימור שמעונוב, על שיתוף הפעולה ועל הרמת מיזם כה חשוב, במיוחד לקראת הקיץ.
כמישהו שבא מתעשיית אבטחת מידע וסייבר, ובמיוחד לאחר תקופה המאד מאתגרת של הקורונה, עלינו להיות מוכנים ומודעים למרחש ברשת יותר מתמיד.
אנו נמצאים בזמנים אחרים לחלוטין ואחד הדברים החשובים בעיניי הינה מודעות. זו הסיבה ש-אירה דיזינגוף (שותפה שלי לעשייה) ואני, החלטנו לקיים הרצאה חשובה מאד שהועבר ע"י מיי (מיטל) ברוקס קמפלר, מומחית אבטחת מידע וסייבר, אשר סיפקה גם כלים לעתיד.
יש המון עשייה בתחומים אחרים, יחד עם זאת מראייה מקצועית ואחראית, מודעות לנושא רשת בטוחה היא לא מספיק קיימת. יתרה מזו המון פעמים אנחנו ההורים לא יודעים לזהות ו/או אפילו איך לגשת, מה לשאול, איך לשאול... אני אלך אפילו טיפה רחוק ואציין – מתביישים לשאול.


נושא הרצאה: רשת בטוחה והתנהגות נכונה ברשת!
שכבות ג', ד', ה' ו-ו' זכו בהרצאה מרתקת ומאד חשובה המרצה מיי (מיטל) ברוקס קמפלר, מומחית אבטחת מידע וסייבר סיפקה גם כלים לעתיד.
נושאים ש-מיי (מיטל) ברוקס קמפלר שוחחה עם הילדים שלנו:
• גלישה בטוחה - עוצרים, חושבים, מחליטים - הדרך להישאר בטוחים.
• אל תעשה לחברה מה ששנוא עליך – יש אנשים אמיתיים מאחוריי הכינויים,
• לא מכירים לא משתפים ! לא מכירים לא נפגשים ! לא מכירים לא מאשרים ! ,
• פריצה לחשבונות ,
• זיהוי פישינג,
• הודעות מתחזות ועוד...
מה שמדהים היה לראות שהילדים פשוט עפו על הרצאה... שאלו שאלות, היו סקרנים, שיתפו אותנו על מקרים שהם בעצמם חוו. נקווה שהחופשה תעבור בביטחה.
כמשהו שמאמין בלתת בחזרה לקהילה שלי מהידע ומהניסיון המקצועי שלי, מאמין שיש לנו מחויבות להחזיר לקהילה שלנו ולהיות כלי עזר לכם ההורים ובמיוחד להיות שם עבור הילדים שלנו.

באותו יום בערב קיימנו גם הרצאה להורים בנושא רשת בטוחה – בטוחים אונליין. בעקבות ההרצאה התעוררו לא מעט שאלות, כגון:
• מה המלצות לבטיחות הילדים שלנו ברשת?
• איך להגן על הילדים שלנו ברשת?

כל הורה/ילד אשר רוצה לשאול, להתייעץ, לדעת מה לעשות במקרה כזה אן אחר אני אעמוד לשירותו בכל עת.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה