החל הקמפיין "אמהות לומדות לזהות". ומה אתכן !?

$(function(){setImageBanner('07647e5c-094c-4639-89ee-ed936f5f03e0','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45868,'Image','');})

לפי נתוני המשטרה, מתרחשים כ 12,000 מקרים בשנה של פגיעות מיניות בילדים בגילאים 0-12. אולם, רק 6% מהמקרים מדווחים ומטופלים. כל שאר הפגיעות לא מאותרות ולא מדווחות.
"אמהות לומדות לזהות" הינו מיזם חברתי פורץ דרך, אשר מטרתו לייצר קהילות מוגנות של אמהות ברחבי הארץ, שילמדו להיות קשובות כדי לאתר ולזהות זהות פגיעה מינית בילדיהן ועתה הם יוצאים בקמפיין התרמה ייחודי ונושא פרסים למימון פעילות חיונית זו.
ראו פרטים:

צילום- יקיר ברבי. עיצוב גרפי יונינה מוסקט

הידעתם כי:

לפי נתוני המשטרה, מתרחשים כ 12,000 מקרים בשנה של פגיעות מיניות בילדים בגילאים 0-12.

אולם, רק 6% מהמקרים מדווחים ומטופלים. כל שאר הפגיעות לא מאותרות ולא מדווחות. 80% מתוך המקרים מדווחים רק אחרי כעשור ממועד הפגיעה (ילד שהותקף בגיל 5 יספר על הפגיעה רק בגיל 15 ואף אחרי). חוסר הטיפול בנפגעים בסמוך למועד הפגיעה מפתח פוסט טראומה קשה אצל הילדים הנפגעים הבאה לידי ביטוי בהפרעות אכילה, הפרעות נפשיות ודיכאון.

"אמהות לומדות לזהות" הינו מיזם חברתי פורץ דרך, אשר מטרתו לייצר קהילות מוגנות של אמהות ברחבי הארץ, שילמדו להיות קשובות כדי לאתר ולזהות זהות פגיעה מינית בילדיהן. האמהות יקבלו ליווי והנחיה מנשות מקצוע בנושא פגיעה מינית בילדים באמצעות מפגשים חברתיים-לימודיים חודשיים, בהם תקבלנה כלים להורות קשובה, סימנים נפוצים ותסמונות של פגיעה מינית בקרב ילדים, וכן ליווי וסיוע אישי וצמוד בכל ההליך במידה ומתגלה פגיעה. כל זאת בכדי להעלות את המודעות לנושא ולבצע איתור, דיווח וטיפול מוקדם של הפגיעה.

בתרומתכם לקמפיין תסייעו להקים את הקהילות המוגנות ולהציל חיי ילדים, בזמן אמת ממועד הפגיעה, כדי להקטין את הטראומה ולטפל בה.

הקמפיין "פיקסלתי הצלתי" קמפיין התרמה נושא פרסים

כל פיקסל, בתמונה, עולה שקל, ניתן לרכוש מינימום 18 פיקסלים. לאחר התרומה יתווספו הפיקסלים שרכשתם לתמונה (מתעדכן כל 24 שעות)

ניתן להוסיף בעת הרכישה משפט וקישור לאתר אינטרנט אשר יפורסמו יחד עם התמונה בעת הקלקה על הפיקסלים שלכם.

כל הרוכש פיקסלים נכנס להגרלה נושאת פרסים שווים ביותר.

.

בנוסף, כל הרוכש פיקסלים נכנס להגרלה נושאת פרסים אטרקטיביים במיוחד, מתרומתם של בעלי ובעלות עסקים שהתגייסו למיזם ובשיתוף פעולה עם ארגון עצמאית, קהילת נטוורקינג הנשית הגדולה בארץ .

כל הרוכש מעל ל 360 פיקסלים ישתתף גם בהגרלה על הפרס הראשון סופ"ש חלומי במלון 5 כוכבים ביוון. בנוסף, בחלק מקוביות הפיקסלים בתמונה מוטמנים מראש פרסים ומי שירכוש את הפיקסלים בהם מוטמנים הפרסים יזכה אוטומטית בפרס

(ההגרלה מפוקחת על ידי רו"ח עינת לוי דלומי).

גם אתם יכולים לקחת חלק בפסיפס ההצלה.

כל ההכנסות קודש לבניית קהילות אמהות לומדות לזהות פגיעה מינית בילדים, ברחבי הארץ

יחד ניצור פסיפס של מציאות אחרת, נזהה ונמנע פגיעה בילדים.

.היכנסו לאתר:https://www.charidy.com/momslearn

מקימת המיזם, עו"ד אפי פדידה, היא יזמית ופעילה חברתית וייסדה את עמותת "כל הנשים" שהינה תנועה חברתית אשר מטרתה לקדם נושאים הקשורים בזכויות נשים, קידומן והעצמתן. בתנועה פעילות נשים מכל המגזרים ומכל ההשקפות הפוליטיות והפעילות בה הינה בהתנדבות מלאה.

מהפעולות הבולטות של הארגון ניתן למנות את "יום הזיכרון לקורבנות האלימות נגד נשים" המתקיים מדי שנה ב 2.2 , בעשרות יישובים בארץ ובעולם כדי להעלות את המודעות ולמגר את התופעה של רצח נשים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה