היום ! מיזם "הורים בבתים" בנס ציונה חוזר. ויש לכם חמש אפשרויות לבחירה.

$(function(){setImageBanner('4795fbec-eb14-4b01-88b7-adb307a66c56','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45868,'Image','');})


המיזם המצליח, במסגרתו, תושבי נס ציונה מוזמנים לערב של הרצאות בנושא הורות העצמה ותקווה, חוזר לפעילות.
ה י ו ם , יום שני , ה-3.6.24, יוצא המיזם לדרך עם 5 הרצאות שונות שיתקיימו במקביל ב-5 בתים שונים. כולם יתמקדו השנה סביב חיזוק החוסן, העצמה אישית והתמודדות עם סיטואציות חדשות ומצבים מורכבים.
ראו רשימת כתובות הבתים המארחים

הקהל במיפגש הורים= צילום דוברות העיריה

מיזם "הורים בבתים" בנס ציונה חוזר

מיזם "הורים בבתים" חוזר. המיזם שהפך למסורת, מזמין תושבות ותושבים לבתים מארחים, לערב קהילתי מגבש, במסגרתו מועברות הרצאות פרקטיות בנושא הורות. השנה, לאור המצב המיוחד והאתגרים החדשים של הורים בישראל, עמלו צוותי מתל ואגף החינוך בעיריית נס ציונה, להתאמת ההרצאות לתקופה.

ביום שני הקרוב, ה-3.6.24, יוצא המיזם לדרך עם 5 הרצאות שונות שיתקיימו במקביל ב-5 בתים שונים. כולם יתמקדו השנה סביב חיזוק החוסן, העצמה אישית והתמודדות עם סיטואציות חדשות ומצבים מורכבים.

מיזם הורים בבתים מתקיים בנס ציונה זו השנה הרביעית ומושך אליו בכל שנה עשרות רבות של הורים, שמגיעים לערב ייחודי, ובאווירה ביתית, קהילתית, אינטימית ומעשירה. המיזם מפגיש לערב אחד הורים עם מומחיות הורות, ונותן הזדמנות לקבל כלים להתמודדות מיטבית עם אתגרי חינוך וגידול הילדים.

בשל המצב המיוחד, אירועי השביעי באוקטובר והמלחמה, נקרא השנה המיזם "גיבורים בבתים" ומתוך המחשבה שבכל אחד מאיתנו מסתתר גיבור, עם יכולות ותעצומות נפש להתמודד בהצלחה  גם עם מצבים מורכבים. השנה נותן המיזם דגש מיוחד על חיזוק החוסן של הילדים וההורים וגיבוש הקהילה.

תושבי העיר מוזמנים לבחור להגיע לאחד מתוך 5 בתים מארחים:

בבית משפחת באלי תתקיים הרצאה של ורד פלסקוב, פסיכולוגית מהשירות הפסיכולוגי החינוכי בעירייה בנושא: חיזוק החוסן הנפשי אצל ילדים.

בבית משפחת זיו תתקיים הרצאה של נועה שדמי, פסיכותרפיסטית ומטפלת רגשית בנושא: איך להגדיל את המסוגלות והדימוי העצמי אצל ילדינו.

בבית משפחת אדלר תתקיים הרצאתה של תמי אדלר, מטפלת רגשית, שתיתן כלים להתמודד עם פחדים אצל ילדים.

בבית משפת יפת, תתארח אילת אפשטיין, מדריכת הורים שתרצה על יחסי אחים בימים כאלו ובכלל.

במתחם נווה ניר, תתארח חן מור, מאמנת וקואצ'רית, שתשתף בסיפורה האישי על אובדן ושכול ועל בחירה בחיים כל בוקר מחדש.

כלל ההרצאות יחלו בשעה 20:00, וכוללות הרצאה ולאחריה שיח ומקום לשאלות ותשובות. המפגשים, ללא עלות, אך ברישום מראש באתר העירייה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה