הילדים חוזרים לבתי הספר וההורים נושמים לרווחה, האמנם? ...

$(function(){})


ארז שני ואפי מגדסי קובעים בשם ההנהגה היישובית: היה זה בתחילה מתווה עקום ואפילו חסר היגיון שאושר על ידי הממשלה. מודים לעיריה על המענה שגובש ועל המאמצים ובתום ההיערכות: מברכים על המוגמר...

ארכיון

הנהגת ההורים של נס ציונה מסרה כי היא  מודה לראש העיר ולכל הצוות המקצועי באגף החינוך על המענה המהיר שניתן לילדים, כדי שישובו ללמידה רציפה של חמישה ימים כבר בשבוע הבא.

לדבריהם: "אנחנו בהנהגת ההורים מבינים היטב את הקשיים שניצבו בדרך, ואת המאמצים האדירים שהשקיעה הרשות, כדי להתגבר על המתווה העקום ואפילו חסר ההיגיון שאושר על ידי הממשלה.

התוכנית שנרקמה באגף החינוך, תוך תמיכה בלתי מסוייגת של ראש העיר, שמואל בוקסר, ומנכ"לית העירייה, היא המשך ישיר לשיתוף הפעולה הרציף בין הנהגת ההורים לקברניטי העיר. בזכות ההפרייה ההדדית נס ציונה לא נשארת מאחור ואגף החינוך הצליח להעמיד בפרק זמן קצר תוכנית שנותנת מענה ללמידה רציפה, תוך הקפדה על הכללים הנוקשים שמכתיבה הממשלה".

"יצויין כי בזמן שרשויות אחרות מיהרו לצאת בפרסומים והתהדרו במערכות לכל השבוע, באגף החינוך העדיפו להמתין עם הפומפוזיות וביצעו בדיקות ישירות מול המנהלות – כדי להבין את היערכותן למתווה, זאת מתוך אחריות לביצוע מיטבי.

במקביל, הנהגת ההורים ביקשה לקיים פגישה עם ראש העיר כדי שישמע את הקולות שעולים מהשטח והלחץ הגדול שמפעילים ההורים כדי שילדיהם יחזרו כבר ללימודים הפרונטאליים. בפגישה שהתקיימה באמצע השבוע התבשרו ההורים על פרטי התוכנית.

נכון, בין המצוי והרצוי יש עדיין מרווח גדול, ובכל זאת התוכנית שנקבעה נותנת מענה פדגוגי ורגשי מבורך לשכבות הנמוכות, וכן התייחסות רגשית לשכבות הבוגרות יותר".

הם הדגישו עוד כי "על פי המתווה של העירייה - למידה פרונטאלית תתקיים בכיתות א'-ד' במשך 5 ימים, כבר מהשבוע הבא. 4 ימים יוקדשו ללמידה והיום החמישי יהיה מעין "יום העשרה", שנועד לתת מענה רגשי לילדים.

בנוגע לכיתות ה'-יב' – ובהתאם להנחיות הממשלה, ימשיכו בלמידה מרחוק בהתאם למערכת הבית ספרית ובנוסף יפגשו בחצאי כיתות למפגשים חברתיים-רגשיים "מפגשי התאווררות" במרחב הפתוח. כמו גם, ימשיכו לקבל מערך העשרה, כפי שנעשה בחודש האחרון. לצד זאת, יוזמנו ליום ריגשי, תוך שמירה על למידה מקוונת רציפה. "

ולסיום ציינו כי "הנהגת ההורים היישובית מודה לראש העיר, למנכ"לית העירייה וכמובן למנהלי אגף החינוך על ההבנה והעבודה ימים ולילות לטובת הילדים. כולנו מבינים שמדובר בתקופת קורונה ובלמידה אחרת ועם זאת, שמחים על הפתרון שנמצא."

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה