פרויקט היל"ה בנס ציונה: טקס סיום שנה וציון הישגים מרשימים לתלמידים במסלול!

$(function(){})

בטקס מרגש ציינו אתמול, בוגרי פרויקט היל"ה את סיום השנה עם הישגים מרשימים: 12 שנות לימוד, ובגרויות חלקיות או מלאות.
***
רוני סטרול בוגרת הפרויקט אמרה בהתרגשות "התמיכה שקיבלתי כאן גרמה לי להבין שאני מסוגלת".

טקס סיום שנה בפרויקט היל"ה נס ציונה

תלמידי פרויקט היל"ה בנס ציונה ציינו את סוף שנת הלימודים בטקס מרגש וציינו הישגים מרשימים

בטקס מרגש ציינו אתמול, בוגרי פרויקט היל"ה את סיום השנה עם הישגים מרשימים: 12 שנות לימוד, ובגרויות חלקיות או מלאות.

פרויקט היל"ה מהווה חלק ממחלקת קידום נוער באגף החינוך. תפקידו להוות בית עבור בני נוער אשר נפלטו ממסגרות החינוך הרגילות- להעניק להם הזדמנות נוספת למצות את היכולות שבהם, ללמוד, לעבוד וכל זאת תחת מסגרת תומכת ומכילה המעניקה בנוסף גם מסלולי העשרה. את תכנית היל"ה בנס ציונה מנהלת שרונה ירדני-כהן שנכחה באירוע המרגש. 

"התמיכה שקיבלתי כאן גרמה לי להבין שאני מסוגלת.".

8 בוגרי הפרויקט ציינו אתמול הישג מרשים עם סיום 12 שנות לימוד ולאחר שניגשו לחלק מבחינות הבגרות. רוני סטרול, בוגרת הפרויקט אשר מסיימת השנה בגרות מלאה הנחתה את הערב בביטחון וכישרון רב ואמרה: "במסגרת רגילה לא הרגשתי שרואים אותי. לשעורי מתמטיקה הפסקתי להגיע בשנים האחרונות. כשהגעתי השנה לראשונה לפרויקט היל"ה הרגשתי בבית. התמיכה שקיבלתי כאן גרמה לי להבין שאני מסוגלת. מחר אני ניגשת לבחינת הבגרות במתמטיקה ויודעת שבזכות הדרך שעברתי כאן השנה- הצלחתי והשלמתי בגרות מלאה.

מתרגשים לסיים!

הפרויקט ליווה השנה 53 בני נוער בגילאים 14-18 מתוכם 23 נערים ונערות אשר לומדים באופן מלא במסגרת הפרויקט.

במהלך השנה החולפת, לצד הלימודים הועברו לתלמידים מסלולי העשרה רבים בניהם קורס רכיבה על סוסים, תוכנית העשרה משותפת עם מכון דווידסון למדע, שעורי מוסיקה, אומנות, טיולים ועוד. עבור התלמידים נבנה השנה חדר מוסיקה מיוחד.

באירוע המרגש בנוכחות הבוגרים והוריהם, ראש העיר שמואל בוקסר, נציגי משרד החינוך ואגף החינוך בעירייה הופיעו תלמידים ממסלול המוסיקה בקטעי שירה ונגינה, הוקרן סרטון המסכם את שנת הפעילות הפורייה וחולקו אותות הוקרה לצוותים המלווים את הילדים בפרויקט.

יוני נתן, מנהל היחידה לקידום נוער בעיריית נס ציונה : "לפני כשנה חשבנו שנאלץ לסגור את הפרויקט. הגענו לראש העיר עם מעט ציפיות. להפתעתנו, מצאנו שותף אמיתי שהבין מיד כמה חשוב לשמר את המסלול. קיבלנו הקצאה למבנה ותקציבים להקמת חדר המוסיקה, ציוד, טיולים ועוד. הבוגרים שנמצאים כאן היום רק מוכיחים לנו שההזדמנות שהמקום הזה נותן לבני הנוער, היא צורך אמיתי שניתן לו מענה.

ראש העיר שמואל בוקסר איחל לבוגרים הצלחה בדרכם החדשה ואמר להם: כל נער ונערה יכולים לסלול את דרכם ולבנות את עתידם כפי שיבחרו, כפי שירצו, כפי שיאמינו. היום הוכחתם שאתם מאמינים רוצים ובוחרים. אני גאה בכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה