ידיעות סותרות ונתונים סודיים : משרד החינוך נזעק להבהרות בנושא "הכיתה הירוקה" .

$(function(){setImageBanner('e91f1aaa-c40f-4b58-991f-58986dedfe4c','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45868,'Image','');})

אין רגע דל במשרד החינוך של מדינת ישראל . במשרד דוחים על הסף את הטענות של גורמים עלומי שם במשרד הבריאות בעניין אי דיווח הנתונים הקשורים בתכנית "הכיתה הירוקה" והוציאו היום תגובה מפורטת, אך ללא נתונים מספריים.
***
מי צודק ? תשפטו בעצמכם. קראו נוסח ההודעה הלא שגרתית בנושא הדיסאינפורמציה הבין משרדית.

צילומי מסך:

הבהרה בנושא דיווח נתוני "הכיתה הירוקה"- הודעת משרד החינוך 

במשרד מצרים על הדרך הפופוליסטית שבחרו אותם גורמים עלומים כדי לפגוע באנשי המקצוע של המשרד, שעושים מלאכתם לילות כימים בתחום חשוב זה.

להלן העובדות לאשורן

  1. תכנית "הכיתה הירוקה" פועלת מראשית דרכה במשותף על ידי גורמי המקצוע של משרד הבריאות, בראשות הד"ר שרון אלרואי פרייס וגורמי המקצוע של משרד הביטחון, בראשותו של פרויקטור "הכיתה הירוקה" ו"מגן חינוך" במשרד הביטחון, ד"ר יובל כהן.
  2. הנתונים חשופים באופן מלא ושקוף במערכות המידע המשותפות של שלושת המשרדים (בריאות, ביטחון וחינוך). יובהר, כי הנתונים מתעדכנים כל העת כדי להבטיח ניהול תקין ושוטף של התכנית. כמו-כן, ניתוח הנתונים והממצאים השוטפים בוצע בידי נציגי משרד הבריאות ומשרד הביטחון ובשיתוף עם נציגי משרד החינוך, לקראת הצגתם בפני ראש הממשלה. הצגתם נעשתה על ידי אנשי משרד הבריאות.
  3. אשר לנתוני הנוכחות של התלמידים, מדובר בנתונים המתייחסים להעדרות מבית הספר מסיבות שונות ומגוונות יודגש, כי מראשית התכנית היה ידוע לכל המשתתפים בתכנית, כי אין בנמצא מערכת מידע מרכזית וארצית אשר תקבל דיווח שוטף מתוך מערכות המידע של בתי הספר. לנוכח זאת, נתונים אלה לא היו זמינים. על אף זאת, משרד החינוך החל לפתח וסיים מערכת דיווח נוכחות לטובת ניטור "הכיתה הירוקה". המערכת עולה בימים אלה, והנתונים יונגשו באופן שקוף, מלא ומסודר כמו יתר הנתונים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה