הלם ! טלי שחר - שרף מנהלת ביה"ס למחול בנס ציונה איננה !

$(function(){})

היום הובאה למנוחות מנהלת הלהקות המיתולוגית בקריית התרבות- טלי שרף שחר, מי שניהלה את תחום המחול למעלה מ30 שנה ונפטרה ממחלה קשה.
קרית התרבות בהודעת האבל:
העיר נס ציונה תמשיך במפעל חייך ולא תפסיק לרקוד !
על לווייתה ראו בהמשך:

ארכיון

טלי ז"ל הלכה לעולמה בגיל 56 , לאחר שחלתה במחלה קשה שאובחנה לפני פחות מחצי שנה. היא התמודדה בגבורה אך המחלה הארורה ניצחה. היא הניחה אחריה בעל, בן ובת.

ללוייתה בבית העלמין בבאר יעקב, שם נקברה לצד אביה ז"ל, לבקשתה, הגיעו רבים רבים שלא שעו לכללי הסגר וחשו חובה להיפרד ממנה, גם אם עמדו ממרחק.

 ספדו לה במילים נרגשות וכואבות בתה יובל, שתיים מחברותיה וכן מנכ"ל קרית התרבות גיל בלט ( שלבקשתנו העביר לנו את דברי הפרידה שלו- ראו בהמשך)

אלפי תלמידיה ותלמידותיה במהלך 30 שנותיה בתפקיד, שמרביתם טרם יודעים מכך, החלו מעלים עתה דברי פרידה ברשתות והגל עוד יילך ויגבר. 

וכך ספד לה גיל בלט מנכ"ל החברה לתרבות ופנאי נס ציונה בשם עובדי החברה:

בספרו 'תמול שלשום' כתב ש"י עגנון:" עניין זה, היינו ריקוד, בעצם אינו אלא תורת הרגלים, אבל היא מעלה את הגוף למדרגות הנשמה.
איש כי ילך לתומו לא יעשה עלינו רושם, כמוהו כאלפים כרבבות כמליוני אנשים, כי מטבע האדם להלוך, כמו שמאידך גיסא דרכו של אדם לעמוד או לשבת או לשכב, ואולם כי ירים איש את רגליו ויצא במחול כי אז נפשו מתרוממת, גם נשמתו תגביה עוף"

טליה יקרה זו הייתה דרכך... בנועם, שלווה, באצילות ובמקצועיות. למעלה מ-30 שנה הובלת את התרחבותו של בית הספר לתנועה ומחול בקריית התרבות נס ציונה.

היו אלו שנים בהן השקעת את כל ליבך, זמנך ורוחך למען אלפי רקדנים, עשרות מורים ועיר אחת שכולה מחול.
לפני 30 שנה נפגשו דרכינו, כאשר הבנתי שאת היא האדם הנכון בזמן הנכון שידעה לבנות במקצועיות וברגישות מפעל מפואר שלאורו חונכו בני ובנות העיר לאהבת המחול.

בשם משפחת קריית התרבות והעיר נס ציונה אנו נפרדים ממך בכאב רב ובתודה גדולה ומבטיחים להמשיך לרקוד ולקיים את בית הספר למחול ששמו הולך לפניו הרבה בזכות פועלת ומסירותך.
מחבקים את המשפחה, קדים לך השתחוויה כפי שראויה לדמותך ומוחאים לך מחיאות כפיים אחרונות.

נוחי על משכבך בשלום טליה אהובה, נוכחותך החזקה והמחזקת תחסר לי ולכל עובדי קריית התרבות עד מאוד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה