המורה המיתולוגית מ"בן גוריון" סלבה גורמן, קיבלה אתמול לרגל פרישתה, את מדלית העיר, מראש העיר שמואל בוקסר

$(function(){setImageBanner('7de756d6-0fee-42d6-a5c0-5b4fcb2a780d','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45868,'Image','');})

במשך שנים רבות היתה סלבה גורמן, מורה מוערכת ומלאת נתינה בביה"ס בן גוריון והעניקה לתלמידיה ביטחון עצמי, העצמה וידע, סוללת יחד עם התלמידים את הדרך להצלחה.

עם פרישתה בשל נסיבות אישיות, פנו ההורים והתלמידים ללשכת ראש העיר וביקשו להוקיר אותה, על עבודת הקודש במשך השנים ובקשתם נענתה.

דוברות

דוברת העיריה מסרה כי ראש העיר שמואל בוקסר התרגש מהפניה והזמין את סלבה גורמן, את ההורים והתלמידים לעירייה, ובטקס צנוע ומרגש, תחת הקפדה על כללי הקורונה, העניק לסלבה את מדליית העיר ואמר: "מורה טוב הוא מורה לחיים, בידייך הופקדה אחריות רבה להקניית עקרונות, ערכים וידע לתלמידים רבים. שמעתי מהתלמידים וההורים את ההערכה הרבה לעשייתך, מרגש לשמוע על שנים רבות של נתינה ועשיה משמעותית וגם על כך שהיא זוכה להערכה. אני מאחל לך בריאות שלמה והצלחה גדולה גם בהמשך הדרך".

סלבה גורמן ציינה את התרגשותה הרבה מהמעמד, את הנאתה הרבה מהמקצוע לאורך השנים, היא הודתה למנהלת יהודית שרף ולצוות המורים, והורי התלמידים על התמיכה ושיתוף הפעולה, על ההערכה והאהבה רבה להם זכתה מהתלמידים לאורך השנים, דבר שגרם לה הנאה רבה מעבודתה ורצון להמשיך ולפעול.

אלעד בהארי הורה אשר שניים מילדיו התחנכו אצל סלבה: "‏זכינו להכיר מורה מהזן הנדיר, כזו שרואה במקצוע שלה שליחות ולא רק מקום עבודה, מורה אכפתית ודואגת, שרואה את התלמיד כאדם, ושמה לעצמה כיעד לקדם את התלמיד ולדחוף אותו אל מעבר לגבולות שהציב לעצמו. זה היה מחמם לב לראות כיצד נוצרת חיבה והערכה רבה כלפיה ומחויבות, לא רק לשם הציון. סלבה, בהזדמנות זו אנחנו מודים לך מאד על החום, האכפתיות, האהבה והדאגה, ובעיקר על הדרך"

באירוע נכחו, הורים ותלמידי כיתה ט מביה"ס בן גוריון

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה