המרכז הרפואי הנס ציוני "גולדן קייר" יסמיך רופאים גריאטריים !

$(function(){setImageBanner('02fe7dfa-8def-4125-82a3-37ab9e843e9d','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45868,'Image','');})

המרכז הרפואי "גולדן קייר" זכה באישור ראשון מסוגו בארץ. יסמיך רופאים מתמחים בגריאטריה ! האישור צויין בארוע במרכז הנס ציוני בהשתתפות בכירי הענף.

דור בורוכוב

היכן מתמחים רופאים בתום לימודיהם, בתחום בו בחרו להמשיך בו את דרכם המקצועי?

עד כה ידענו כי הם מתמחים אך ורק במרכזים רפואיים אוניברסיטאיים ואכן ההגבה הזו הגיונית, אם המטרה לתת להם כמה שיותר נסיון מעשי.

לכן כה הופתעתי (כמו רבים אחרים...) כשנודע לנו כי משרד הבריאות הסמיך את רשת המוסדות הגריאטריים "גולדן קייר" ואת מנהלה הרפואי הוותיק שמואל לוי, לאמן ולהסמיך רופאים שבחרו להתמחות בגריאטריה !

מסתבר כי במ. הבריאות הבינו שכמות המטופלים, מיגוון הבעיות מהן הם סובלים והאפשרויות השיקומיות שמציעים המוסדות האלו-מאפשרים למתמחים נסיון רב ואיכותי ביותר וההיתר מצמצם את ה"פקק" באישור ההתמחויות, כל עוד הוגבלו לבתיה"ח.

למעלה מכך, בהינתן שגילה הממוצע של האוכלוסייה עולה משנה לשנה, הרי שהביקוש לרופאים גריאטריים רק יגבר ויש להסמיכם.

אגב, ב"גולדן קייר" כבר מכשירים מזמן את כח האדם הסיעודי והשיקומי בתחום, על כל ענפיו כמעט. ועתה מצטרפת גולת הכותרת-הכשרת הרופאים.

וכך התכנסנו ביום חמישי האחרון על גג המבנה החדש (הנוסף) של המרכז בעירנו, כדי לחוג עם הבעלים, לרה ובוריס לוין ואנשי הצוות הבכירים שלהם, הם ואורחיהם - כולל ראשי רשתות אחרות ובכירים בענף, את מתן האישור.

כמו כן הגיע היזם סאמר חוטבה (דושי) בעלים משותף במרכז הרפואי בנצרת, בו מוקם מרכז גריאטרי נוסף של הרשת. ,

בין המברכים היו: ראש העיר שמואל בוקסר, הרופא הגריאטרי המחוזי ד"ר ליאוניד גולדשטיין שהביע הערכה רבה להישגי הרשת ובמרכז הארוע עמדו דברי "חתני השמחה"-המנהל הרפואי ד"ר שמואל לוי והבעלים, בוריס לוין.

ד"ר לוי הדגיש את משמעות האישור שהוענק להם ע"י המועצה המדעית של מ. הבריאות והביע תקוותו כי האמון שניתן במוסד ובצוותו המעולה יוכיח את עצמו!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה