הסתיים בהצלחה מיזם "רצים ומדברים ביחד" בנס ציונה.

$(function(){})

עיריית נס ציונה השיקה במהלך חודשי הקיץ מיזם חדשני בעיר: קבוצות ריצה משולבות שיח ,להורים וילדים "רצים ומדברים ביחד".
על ההצלחה הרבה של המיזם ותגובות.

דוברות

מן הרגע הראשון זכה המיזם להצלחה גדולה וביקוש רב, תוך שעתיים התמלא הרישום.

3 קבוצות יצאו לדרך אשר יועדו להורים ומתבגריהם בגילאי 9-14 שבילו זמן איכות משותף, ללא מסכים, בשילוב פעילות גופנית חווייתית משותפת באוויר הפתוח.

את המיזם הובילו הגברת חיה באלי- מנהלת מת"ל, ושני יולזרי- מדריכת הורים ומאמנת ריצה וכושר מצוות מת"ל בשיתוף מוטי סגל- סגן מנהל אגף החינוך, ורד צברי- מנהלת הרשות לביטחון קהילתי ואסף שלם- מנהל מחלקת הספורט. 

שני יולזרי- יוזמת המיזם מספרת איך נולד הרעיון:  "במסגרת עבודתי כמדריכת הורים, אני נתקלת בהורים רבים שמספרים שאינם מצליחים לייצר זמן איכות משותף עם ילדיהם. המתבגרים סגורים בחדרם ועסוקים רוב היום בצפייה במסכים. החלטתי לשלב בין שני התחומים בהם אני עוסקת- מדריכת הורים ומאמנת ריצה, ולייצר עבור ההורים והמתבגרים זמן איכות שישלב בין שני התחומים".

דוברות

נאור שולמן, משתתף עם בנו אוראל בן ה-9 בקבוצה, מספר: "אשתי שמעה על הפרויקט ומיד החליטה לרשום אותי ואת הבן. הגעתי למפגש הראשון ללא ציפיות. מבחינתי מדובר היה באימון ריצה. כשהגעתי הבנתי שמלבד ריצה, קיים גם שיח עם שאר ההורים והילדים בהנחייתה של שני. וזה התגלה כחלק המשמעותי במפגשים. בעקבות המפגשים חל שינוי אצלי ואצל הילד. הוא התחיל לקחת חלק פעיל במערך המשפחתי והביתי. הוא הפך לשותף בתפקידי הבית ולמד לזהות הזדמנויות ללמידה. לדוגמא: לקראת טיול בצפון, אוראל ישב והכין מצגת, בעצתה של שני, על יעד הטיול, על אטרקציות בדרך ועל נתונים דמוגרפיים. הוא ניצל את המסך לטובת כלל המשפחה וייעל את הזמן הזה.  אני מרגיש שהקבוצה היא המקום שיש לי להעצים את הילד שלי והילדים האחרים שמשתתפים. בנוסף, ערך הקהילתיות השתדרג מאוד מבחינתי. הכרתי אנשים חדשים, נהיינו חברים והמוטיבציה להגיע למפגשים היתה גבוהה מאוד. אני מודה לעיריית נס ציונה על המיזם החשוב והתורם הזה ומבקש לבדוק אפשרות לקבוצת המשך".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה