הסתיימה תחרות הרובוטיקה השנתית של בתיה"ס בנס ציונה

$(function(){setImageBanner('e4c02e9d-2065-4ba5-8496-68ad00911d6e','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45868,'Image','');})

במקום ראשון נבחרת בי"ס סביונים, במקום השני נבחרת בי"ס אשכול. בתחרות לקחו חלק 13 נבחרות, מ 13 בתי ספר יסודיים בעיר.
דירוג התלמידים התבצע על פי: ביצועי הרובוט, תהליך תכנון הרובוט, תרומה לקהילה, משימת ערכים, ותוצרים ייחודיים ויוצאי דופן.

דוברות עיריית נס ציונה

בהשתתפות 13 נבחרות, התקיימה אתמול תחרות הרובוטיקה השנתית של בתי הספר היסודיים  באשכול פיס

בתום בוקר מלא בגאווה והשראה הוכרזו הזוכים: במקום ראשון נבחרת בי"ס סביונים, במקום השני נבחרת בי"ס אשכול.

בתחרות לקחו חלק 13 נבחרות, מ 13 בתי ספר יסודיים בעיר. הנבחרות הציגו את התוצרים עליהם עמלו במהלך השנה האחרונה ואת הביצועים של הרובוטים השונים שבנו.

דירוג התלמידים התבצע על פי: ביצועי הרובוט, תהליך תכנון הרובוט, תרומה לקהילה, משימת ערכים, ותוצרים ייחודיים ויוצאי דופן.

התחרות מסכמת שנת למידה מלאה ועשירה בבתי הספר, אשר במהלכה נחשפו התלמידים אשר לקחו חלק בלימודי הרובוטיקה, לעולם טכנולוגי מופלא והכירו את מרכיביו המגוונים: אלקטרוניקה, מכניקה, תכנות ולוגיקה. תהליך הלמידה כלל התנסות, פיתוח חשיבה עצמאית ומקורית, התמודדות עם פתרון בעיות ועבודת צוות אשר הצליחו לעורר את הסקרנות הטבעית של התלמידים ולייצר הבנה עמוקה של התחום.

ייחודה של התוכנית הוא בכך שאינה מתמקדת ברובוטיקה בלבד, אלא יוצרת חווית למידה והתנסות הוליסטית לפיתוח מיומנויות שפה וחשבון. כל דגם שנבנה הוא למעשה חלק מסיפור, המלווה בסרטון אנימציה ומקשר בין עולם הילד לעולם התוכן. במהלך השנה הילדים לקחו חלק פעיל בסיפור, הציגו אותו, למדו מילים ומושגים חדשים ופתחו מיומנויות חדשות בתחומי השפה, המוטוריקה, ראיית המרחב, כישורים חברתיים, אלגוריתמיקה ועוד.

בתום הצגת התוצרים המרשימה של כלל הנבחרות, בחר חבר השופטים שהורכב מחברי נבחרת הרובוטיקה הבוגרת, כולם תלמידי על יסודי- בזוכים. כלל המשתתפים קיבלו תעודות השתתפות, כמו כן חולקו תעודות לזוכים בקטגוריות השונות.

האירוע התקיים בהשתתפות ראש העיר שמואל בוקסר, מנהלת אגף החינוך אסתי יוסף, מנהלת מח' בתי הספר אילנית חן, מנהלות בתי הספר, הורים, מדריכי הרובוטיקה, לידיה ווינרט מאשכול פיס וכמובן התלמידים

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה