הצעיר בעל הצרכים המיוחדים מנס ציונה התגלה כצלם מחונן. עכשיו התערוכה.

$(function(){setImageBanner('65b19f72-6e4a-44a3-a3fc-81f5762d93f2','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45868,'Image','');})

תערוכת צילומים ייחודית ומרתקת של אלעד עובדיה, חבר מרכז היום לבוגרים עם צרכים מיוחדים מוצגת בבית יד לבנים עד ליום שלישי, ה 25.6.24. תושבי העיר מוזמנים להגיע ולצפות.

הצעיר בעל הצרכים המיוחדים התגלה כצלם מחונן, פתיחת התערוכה

תערוכת צילומים ייחודית ומרתקת של אלעד עובדיה, חבר מרכז היום לבוגרים עם צרכים מיוחדים מוצגת בבית יד לבנים- הציבור מוזמן

צלם התערוכה הייחודית הוא אלעד עובדיה, בן 23, תושב נס ציונה וחבר במרכז היום לבוגרים עם צרכים מיוחדים.
מרכז היום נפתח לפני כשנה וחצי ביוזמת עיריית נס ציונה, מתופעל ע"י עמותת צעד קדימה ומהווה בית עבור בוגרים מגיל 21 ומעלה עם צרכים מיוחדים בתפקוד בינוני ונמוך.

עד שהוקם המרכז, רוב שעות הפנאי של אלעד הוקדשו למשחקי מחשב והוא נמנע מפעילויות חברתיות ותקשורת עם הסובבים.

כאשר הוקם מרכז היום לבוגרים, אלעד היה מבין החברים הראשונים שהצטרפו למסגרת ועד מהרה מנהלת המרכז, מיטל ג'רסי, זיהתה את יכולות הצילום יוצאות הדופן של אלעד וליוותה אותו בכדי שיאמין בעצמו ויפתח את יכולותיו בתחום.

דרך העיסוק בצילום, אלעד החל לתקשר יותר עם סביבתו. תחומי העניין שלו התרחבו והוא החל להשתתף בחוגים המועברים במרכז.

אלעד אוהב לתעד רגעים של שמחה ואושר. התערוכה המופלאה, מאפשרת לכל אחד ואחת לעשות זום אין לרגעים קטנים של שמחה – שאלעד בכשרונו הרב מצליח לתפוס ולהנציח.

ראש העיר שמואל בוקסר:

צפיתי ביצירות המופלאות של אלעד ונפעמתי מהכישרון והיכולות שהתגלו לכולנו בתערוכה המיוחדת. התרגשתי לפגוש את אלעד ואימו אוסנת, ולהבין עד כמה חדוות היצירה השפיעה לטובה על אלעד ומשפחתו. מרכז היום משנה חיים, ופרויקטים כגון אלו חושפים את הקשת הצבעונית והמופלאה ממנה מורכבת קהילת נס ציונה- והופכים את כולנו לטובים יותר. אני מזמין את כולם להגיע ולצפות ביצירות הנהדרות של אלעד.

אוסנת עובדיה, אמא של אלעד:

לפני שנה אלעד החל לצלם. הבנו שאלעד מתקשר איתנו דרך התמונות, בוחר ליצור את התקשורת מהמקום שנכון לו. דרך הצילום אלעד הוכיח לנו שהשמים הם גבול לפרוץ. תודתי הגדולה לראש העיר שמואל בוקסר, שהבין מיד כמה חשוב להקים את מרכז היום לבוגרים, לסמדר אהרוני שמלווה אותנו, לאגף הרווחה בעיריית נס ציונה שחולם איתנו בגדול, למיטל, מנהלת המרכז שבלעדיה כל זה לא היה קורה. לעמותת צעד קדימה ולחברת HP שמלווה אותנו בהתנדבות ואחראית על פיתוח התמונות.

תערוכת הצילומים של אלעד מוצגת בבית יד לבנים עד ליום שלישי, ה 25.6.24. תושבי העיר מוזמנים להגיע ולצפות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה