הקאמרי והבימה נערכים... לקראת תלמידי מגמת התיאטרון מ"בן יהודה"

$(function(){})

ערב מגמת תיאטרון של שכבת י"א בקריית החינוך השש שנתי "אליעזר בן יהודה" בנס ציונה התקיים מול אולם גדוש בבני משפחות וחברים.
התלמידים המוכשרים העלו סצנות מסקרנות ומרגשות מתוך יצירות ומחזות ואיך אפשר בלי "רומאו ויוליה" בגירסה עכשווית.
הארוע הופק ובויים ע"י מורי המגמה יעל דוברין ואסף סולומון

תלמידי המגמה הציגו סצנות מתוך מחזות שונים והסבו גאווה למאות בני המשפחה שהגיעו. ההפקות הועלו פעם נוספת במהלך היום בפני תלמידי בית הספר והיוו חלק ממבחן הציון בתיאטרון של התלמידים. אחת האמהות אמרה: "חווית התיאטרון צריכה להיות חובה לכל תלמיד"

השבוע נערך ערב מגמת התיאטרון של שכבת י"א בקריית החינוך השש שנתי בן יהודה, שהתקיים במשכן הפיס לאמנויות, בנוכחות מורי ביה"ס והצוות החינוכי. האולם היה גדוש בבני המשפחות וחברים של התלמידים - שחקנים שהעלו סצנות מסקרנות ומרגשות מתוך יצירות ומחזות. ההפקות הועלו פעם נוספת במהלך היום בפני תלמידי בית הספר והיוו חלק ממבחן הציון בתיאטרון של התלמידים הכל כך מוכשרים.

הסצנות שהועלו הינן מתוך המחזות: ג'ונגל בוילה - עפ''י נועם גיל, חברות הכי טובות - עפ''י ענת גוב, ליל מטאורים - עפ"י יערה רשף נהור, קומדיה אנושית - עפ''י טובה רוגל, משימת סיום - עפ"י שירלי בייטל נתיב והמוגבלים - עפ''י גור קורן.

ערב המגמה מהווה שיא וסיכום של תהליך הלמידה במגמת התיאטרון: הכרת יצירות, בחירת סצנות, לימוד טקסטים, בחירת הרכבים בימתיים לסצנות בזוגות, שלשות ורביעיות, והוצאה לפועל של מיטב יכולת המשחק והבימתיות של התלמידים.

המורים לתיאטרון יעל דוברין ואסף סולומון מלווים את תלמידי המגמה, מייצרים את הפקותיה, מנחים ומטפחים את כל כישורי השחקנים וסוחפים את התלמידים לממש חלום של נערות ונערים, המבצעים כל מה שנדרש מהם במלוא ההשקעה. בביה"ס שמחו לראות את תלמידי המגמה מבצעים סצנות מתוך המחזות באופן מקצועי ומביאים לידי ביטוי את מיטב כישרונם ואישיותם בעמידת במה, מרגשים וסוחפים, מלאי תוכן ומתקופות שונות. ישר כוח ואיחולי הצלחה בהמשך הדרך.

אחת האמהות אמרה: "משהו אישי ממני. אנחנו ההורים, בוגרי מגמת התאטרון עם ארבעה ילדים שלנו. חווים את הדבר הזה מקרוב ובמעורבות של נתינה. כמובן שאחרי כל ערב כזה ההתכנסות היא אצלינו בבית. אנחנו מודים באופן אישי לצוות החינוכי המדהים שמלווה את החוויה המיוחדת הזאת. המסקנה והפנייה למנהלת מחלקת החינוך בעיר נס ציונה - התנסות בחוויית התיאטרון צריכה להיות חובת בחירה לכל תלמיד גם במסגרת הלימודים הרגילה. הרווחים לתלמידים הינם כל כך תורמים משמעותיים עבורם: עמידה מול קהל, בטחון עצמי, ואמונה ביכולות להביא את קולם".

"בן יהודה"

לקט תמונות מערב מגמת תיאטרון של שכבת י"א בקריית החינוך השש שנתי "אליעזר בן יהודה"

2

5

4

3

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה