הקהילה הגאה בנס ציונה עמדה במרכז יום עיון ראשון מסוגו שהתקיים אתמול בעירנו

$(function(){setImageBanner('16347537-e25b-45f3-a252-16e78398f538','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,45868,'Image','');})

עובדי עירייה, אנשי מקצוע, מתנדבים ופעילי עמותות וארגונים הפועלים בעיר, כ150 מהם בסך הכל, לקחו חלק אתמול ביום עיון שהתקיים באשכול פיס ועסק בנושא מתן שירות מיטבי לתושבי העיר מקהילת הלהט"ב.
מטרת הכנס היתה להעניק לצוותים כלים והכשרה ולהבטיח כי בעיר נס ציונה יינתנו המענים הטובים והמתקדמים ביותר לתושבים מקהילת הלהט"ב.

ראש העיר ופעילים בכנס למען הקהילה הגאה- דוברות עיריית נס ציונה

הקהילה הגאה בנס ציונה עמדה במרכז יום עיון ראשון מסוגו שהתקיים אתמול בעירנו

מבין השירותים של עיריית נס ציונה הזמינים לקהילה הגאה: סניף מקומי של תנועת הנוער 'איגי' לנוער גאה בעיר, משרת עו"ס יעודי באגף הרווחה אשר מעניקה טיפול פרטני לבני נוער, צעירים ומשפחותיהם. הטיפול כולל תמיכה רגשית וטיפולית בתהליך בירור זהות, יציאה מהארון ועוד. אגף קהילה של עיריית נס ציונה הקים קבוצת תמיכה לאמהות לילדים מהקהילה.

בכנס שהתקיים לאורך כל היום הועברו עקרונות גישת השירות החדשים ובבסיסם היכרות עם התושבים לצורך הבנת צרכים אמיתיים בשטח, ההתחייבות לשירות יעיל, איכותי ושיוויוני וניתנו כלים יישומיים לשיפור איכות מעטפת התמיכה. במהלך הכנס אשר התקיים לאורך כל היום, הועברה הרצאתו של ד"ר גבע שנקמן , בנושא טיפול רגיש בקהילה, עו"ס עמית פל, שיתפה בסיפורה האישי, בחוויה של היציאה מהארון בגיל מאוחר. בסוף היום התקיים שיח פתוח בו שיתפו הנוכחים תחושות, צרכים ורעיונות לפיתוח ושיפור המענים.

ראש העיר שמואל בוקסר אמר לנוכחים: קהילה מגוונת היא קהילה חזקה יותר. בנס ציונה יש מקום לכולם. התפקיד שלנו הוא לסייע לתושבים, כדי שנצליח לייצר כאן סביבה בה כל אחד יכול לצמוח. אנחנו שומרים על דיאלוג פתוח כדי ליצור עיר הוגנת החוגגת את הגיוון, דוחה אפליה ומאפשרת לכל תושב להיות הוא עצמו.

מנכ"לית העירייה, דפנה קירו כהן: פגשתי בגננת הלוקחת חלק בפרויקט חברתי עבור ילדים עם ובלי צרכים מיוחדים והיא אמרה לי: אנחנו עושים המון כדי לעטוף את הילדים, אבל התפקיד החשוב ביותר שלנו הוא לוודא, שבסוף היום, הם לא נשארים בודדים. היום הזה מממש תפיסה שאומרת: כדי לתת מענים נכונים, צריך להכיר את האנשים. החיבורים הם משפרי חיים ואף מצילי חיים.


עו"ס פנינה סטילקול, ראש תחום נוצ"ץ באגף הרווחה של עיריית נס ציונה, מנחה ומארגנת יום העיון: היום הזה ללא ספק משנה תודעה וערכים. אנשי החינוך, הטיפול והקהילה התומכת קיבלו כלים יישומיים. הטיפול שאנחנו יודעים לתת לקהילה היום הוא טוב ומכבד הרבה יותר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה