הרצפלד גדרה טלפון ישיר כתובת בירורים

$(function(){setImageBanner('a49d1af6-4dd7-48ca-975a-e43e1448ecfc','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45868,'Image','');})

הרצפלד גדרה טלפון ישיר כתובת בירורים: בית חולים הרצפלד גדרה זכה בפעם השביעית ברציפות כבית חולים מצטיין של קופת חולים כללית. בטקס מרגש הוענקה לדליה ירמיהייב, עבדת בית החולים , בפרס מנכ"ל כללית

צילום עצמי עובדים מצטיינים בית חולים הרצפלד גדרה מתרגשים מתחת למסכות

בית החולים הגריאטרי הרצפלד גדרה מצטיין כללית 

לא מעט מתושבי נס ציונה המגיעים לגיל מבוגר ונדרשים לאשפוז תומך או השגחה רפואית מגיעים לטיפול בבית החולים הרצפלד גדרה. השבוע זכה  בית החולים הוותיק המרכז הרפואי הגריאטרי השיקומי למעמד מרגש בעת שמנכ"ל כללית, פרופ' אהוד דוידסון, הכריז על הרצפלד כמוסד מצטיין של 'כללית' זו השנה השביעית ברציפות.

מדובר בהישג חסר תקדים בכללית ובכלל במערכת הבריאות. במעמד חגיגי זה העניק מנכ"ל כללית פרס גם לעובדים המצטיינים, ביניהם מצטיינת בית החולים הרצפלד, הגב' דליה ירמיהייב, מנהלת משרד קבלה ומנהלת מחלקת רשומות ומידע רפואי.

בית החולים הוקם בשנת 1969 ונקרא על שם חבר הכנסת אברהם הרצפלד שיזם את הקמתו . פרט מעניין נוסף שאת המבנה תכנן אחד האדריכלים החשובים בישראל דאז האדריכל אברהם יסקי,שאף זכה על כך בפרס רכטר לשנת 1970 על עבודתו זו. 

הרצפלד גדרה חוות דעת ונימוקים לזכייה 

מנכ"ל כללית, פרופ' דוידסון,ספר על הנימוקים שהביאו לבחירה המכובדת : "הצטיינות לאורך שנים היא פרי עבודה קשה ועיקשת של הנהלת בית החולים והעובדים. בית החולים הרצפלד נבחר ראשון בציון המשוכלל הודות להישגים שרשם בתחומי איכות הטיפול הרפואי, חווית מטופל, פיתוח וטיפוח המשאב האנושי, איזון תקציבי והיעילות הארגונית, ועל כך הערכתנו ותודתנו".

ד"ר שרית אבישי – אלינר, מנהלת המרכז הרפואי קפלן ובית החולים הרצפלד, הוסיפה שמצויינות אינה עניין של רגע אלא דרך חיים והתמדה. "זו גאווה גדולה להוביל את בית החולים שהעובדים שלו נותנים את הנשמה והנם בעלי תודעת שירות גבוהה, מתקדמת ומקצועית המביאה הישג יוצא דופן בפרמטרים מדוייקים זו הפעם השביעית ברציפות", היא אמרה. הפרס מהווה תוצר ישיר של השקעה מתמשכת בשירות איכותי ומקצועי למטופלים, חלקם במצבים מורכבים ביותר ובתקופה זו שהנה קשה ולא פשוטה. "אני מודה להנהלת כללית על פרס מרגש וחשוב זה".

דליה ירמיהייב, תושבת גדרה, נבחרה לעובדת מצטיינת וזכתה בפרס מנכ"ל כללית. היא אם לסול בת 22, והאחות האמצעית מבין שלוש אחיות. היא עובדת בהרצפלד מזה 32 שנים, החלה את דרכה ככח עזר במחלקה, שמשה גם כמזכירה רפואית במחלקת אשפוז ובמהלך השנים האחרונות ניהלה את מחלקת הרשומות הרפואיות. שיפרה פרידמן וייצמן, המנהלת האדמיניסטרטיבית של ביה״ח אמרה כי דליה מהווה עבור העובדים מנחה מקצועית, חברה לשעת צרה, שותפה בחיים האישיים ומקבלת הערכה רבה על תפקודה כמנהלת. ״דליה דואגת ללמוד לעומק ולרוחב כל תחום עליו היא אמונה ומציגה יכולת למידה ולאחר מכן יכולת ביצוע מרשימה בכל קנה מידה. דליה חוברת לאנשים ללא קשר למעמדם בארגון או תפקידם. נאמנותה ותרומתה לכל העשייה והמצוינות ארוכת השנים של ביה"ח הרצפלד ברורה לכולם. "עבור דליה מצוינות היא דרך חיים".

הרצפלד גדרה טלפון 08-859-5222

הרצפלד גדרה כתובת דרך ארץ 1, גדרה ניתן להגיע באמצעות waze  

עובדים מצטיינים נוספים שקבלו פרס מטעם מנהלת ביה"ח

שביט כינור, מרכזת לשכה הנהלה אדמיניסטרטיבית, תושבת כפר מרדכי. "שביט מביאה לתפקידה ערכים של חמלה, הקשבה, אהבה, סבלנות וסובלנות לדרך זאת לצד משימתיות ברמה גבוהה, יכולת למידה גבוהה של תחומים שאינם מוכרים לה, סדר וארגון ברמה מצוינת, שירותיות, חיבור למטרות וערכי ביה"ח לצד התמקצעות תמידית בתחומי עשייתה", נ

מיכאל גיליס, אח מחלקת שיקום נוירולוגי, תושב אשקלון, נבחר אף הוא למצטיין בזכות היותו סמל ודוגמה לשירות. "תמיד יש משפחה או מטופל שמודים לו על היחס יוצר הדופן בו הוא מטפל בחולים במחלקה ומצליח לשכנע בחיוך ובהומור גם את החולה הסרבן ביותר לשתף איתו פעולה", נאמר. מיכאל דוגל בהעצמת מטופל בשיקום ובעל מוסר עבודה גבוה, מביע הערכה למקום העבודה, מקפיד על שמירה על בטיחות מטופל במחלקה.

פולינה מלמד, אחות אחראית סיווג מטופלים ומנהלת תורנית, תושבת העיר רחובות, נבחרה גם היא למצטיינת בביה"ח. פולינה מסורה ומחויבת מאוד, משקיעה נושא נדרש ובכל תחום עליו ממונה ובעלת יכולת תקשורתית בין אישית מצוינת.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה