חבר מ. העיר אלי לוי מגיב בעקבות הידיעה שפרסמנו על הנעשה בביהכ"נ "בן פורת יוסף" !

$(function(){setImageBanner('8f3a5028-f411-4f79-9356-301fe47b586d','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,45868,'Image','');})

אומר: לסגור את בית הכנסת איננו פיתרון, אלא יש לתת את הניהול למחלקה לתרבות תורנית !
מסביר: אני שמח שעיריית נס ציונה לקחה בזמנו את הפיקוד על בית הכנסת לפחות לשנים הקרובות... אך לצערי הרב לא היה עליה ללכת בדרך זו שהיא  מועדת לכישלון עוד לפני שהתחילה.  ולא חלילה מכיוון שאין אנשים ראויים, אלא כי הם לא מכירים מקרוב את האנשים. אי אפשר לשנות צביון של שנים ומסורת בית אבא של שנים על גבי שנים, ברגע אחד.
המחלקה לתרבות תורנית נועדה בדיוק לשם כך, המחלקה דואגת לכל ענייני הדת בעיר ותדע לנהל את בית הכנסת כראוי, להשכין שלום ולדאוג שהנהלים יכובדו כי על כולנו חלה חובת "ונשמרתם מאוד לנפשותכם".

פרטי

בעקבות הכתבה  החמורה שפירסמנו היום (http://bit.ly/3iKCDIW )  על הפרות החוק בביהכ"נ "בן פורת יוסף" - פנה אלינו חבר מ. העיר ומחזיק תיק תרבות תורנית, אלי לוי , עם המסר הבא:

חשוב לי כחבר מועצת העיר ומחזיק תיק תרבות תורנית ונציג יחידי של מפלגה דתית במועצת העיר, לתת את תגובתי בנושא:

איני מבין כיצד עיריית נס ציונה מעוניינת למנות "מתנדבים" וכל מיני סייענים לניהול בית הכנסת במקום לטפל בניהול ב-"בית" עם מי שמכיר את החשיבות מקרוב...

אי אפשר להסתמך על מתנדבים שיגיעו וינהלו את הנושא בצורה רגישה ורצינית כמו שאכן צריך וכדאי שיקרה.
אני חושב שכדאי לתת לנו מעט קרדיט בנושא, אני בטוח שאוכל להגיע להבנות עם הגבאי עם חלק מבעלי התפקידים משני הצדדים, מי שאמון על הניהול חייב להכיר את הלך הרוח,את המתפללים ואת הצרכים.

אני שמח שעיריית נס ציונה לקחה בזמנו את הפיקוד על בית הכנסת לפחות לשנים הקרובות... אך לצערי הרב לא היה עליה ללכת בדרך זו שהיא  מועדת לכישלון עוד לפני שהתחילה.  ולא חלילה מכיוון שאין אנשים ראויים, אלא כי הם לא מכירים מקרוב את האנשים. אי אפשר לשנות צביון של שנים ומסורת בית אבא של שנים על גבי שנים, ברגע אחד .
המחלקה לתרבות תורנית נועדה בדיוק לשם כך, המחלקה דואגת לכל ענייני הדת בעיר ובאופן טבעי קל להגיע למח' תרבות תורנית כי ידוע שהם המטפלים בענייני הדת.
בהזדמנות זו אני מבקש "ונשמרתם מאוד לנפשותכם" אנא מכם שימרו על הנחיות משרד הבריאות, עטיית מסיכה וריחוק חברתי, על מנת שנוכל בחסדי השם יתברך לחזור עד מהרה להתפלל בבתי הכנסיות כבימים כתיקונם.
בברכה
אליהו לוי
ח.מ העיר ויו"ר המחלקה לתרבות תורנית

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה