חדשות נוער: במועדונצ'יק מסכמים שנה מיוחדת במינה...

$(function(){setImageBanner('d9b1f0f4-0c03-408b-b9ef-2c9fcee7c522','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45868,'Image','');})

סיכום הפעילות השנתית במועדונצ'יק חזרה לשגרה טקסי השבעה וההסתגלות לפעילות על רקע המצב החדש

מועדונצ'יק נס ציונה מסכמים שנה

במהלך תקופת החזרה לשגרה תנועת המועדונצ'יק קיימה את ערבי השיא המסורתיים של התנועה לשכבות ג'-ו'.
ערב גוזלים לחניכי כיתות ג' הינו ערב מסורתי שמתקיים כל שנה לחניכי השכבה שבו החניכים עוברים פעילויות מאתגרות וחווייתיות שמסכמות את שנתם הראשונה בתנועה שבסופה הגוזלים של התנועה הופכים להיות חניכי כיתות ד'.

בסוף הכתבה גלריית תמונות מפעילות המועדנציק 

השבעה כיתות ד' 

"ההשבעה" לכיתות ד' הינו ערב מסורתי שמתקיים המון שנים והוא אירוע בלתי נשכח גדול ומשמעותי בתנועה, השנה בעקבות הקורונה ערב זה התקיים במתכונת יותר מצומצמת מה שלא מנע מההשבעה להיות אירוע חוויתי ומרשים.

בסופו של המסלול החניכים עברו טקס שבו הם "נשבעו" לתנועה לשנים הבאות לאחר הטקס ההשבעה החניכים קיבלו חולצה ותעודה שעברו את ההשבעה בהצלחה.

חניכי כיתה ד׳ בית הנוער מספרים ״נהניתי מאוד בהשבעה היו רגעים מפחידים והיו רגעים שמחים ומצחיקים. יחד הייתה חוויה הכי כיפית שיכולנו לעבור בתור קבוצה, זה האירוע הכי כייף שהייתי בו במועדונצ׳יק, תודה למועדונצ׳יק ולמדריכים שלי על שנה מדהימה״

סיכום השנה של חניכי כיתות ה' 

ערב השיא השנתי שהתקיים השנה לחניכי כיתות ה' הינו "הרמז" בבית הנוער שמסכם את כל השנה. במהלך הערב עברו החניכים פעילויות העובדות על אטרקציה קבוצתית, מנהיגות ועבודה בשיתוף פעולה. בסופו של הערב החניכים הבטיחו את הישארותם בתנועה כחניכי כיתה ו'.

הלילה לבן מתקיים כל שנה לחניכי כיתות ו' השכבה הגבוהה בהדרכה צעירה. הפעילות הייתה חוויתית ומאתגרת שבו כל חניכי צוות ו' עברו פעילות בנושא "הישרדות" בדגש על מעבר מילדות לבגרות. שבסופו הפכו מחניכים צעירים לחניכי השכבה הבוגרת- חניכי נוער נץ, כל החניכים עברו טקס מעבר וקיבלו חולצות חניך נוער נץ!

רכזת בית הנוער דורין טל מספרת:
"ערבי השיא המסורתיים הם האירועים שלרוב פותחים את סוף השנה. השנה להבדיל משנים קודמות, לאור המצב, הם גם האירועים הגדולים שסוגרים את השנה עבור החניכים. ניכרת ההשקעה של השכבה הבוגרת בערבים אלה וברצון שלהם להעביר לחניכים שלהם ערב מעשיר חוויתי ובלתי נשכח. אנו למדים כל יום ומסתגלים למצב, מצפים לפתוח את השנה בעוד כחודשיים במלוא הכוח. מצפים לראותכם בשנה הבאה"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה