חויות מערב התיאטרון השנתי של מגמת התיאטרון בביה"ס השש שנתי אליעזר בן-יהודה,

$(function(){setImageBanner('07ca2121-6d1e-4fb8-8279-bb04308b52f3','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45868,'Image','');})

בימים שלישי ורביעי התקיים ערב התיאטרון השנתי של מגמת התיאטרון שכבת כיתות י"ב מביה"ס השש שנתי אליעזר בן-יהודה, בו העלו התלמידים - השחקנים, הפקות מרשימות ומפתיעות, מתוך מחזות ידועים, בהנחייתה של יעל דוברין.
כי  משהו  מניחוח  הבמה  נשאר  תמיד  בנפש  שנשקפת  בו ..

פרטי

חויות מערב התיאטרון השנתי של מגמת התיאטרון בביה"ס השש שנתי אליעזר בן-יהודה.

הארוע התקיים באולם הפיס החדש - היכל אומנויות הבמה שבמתחם בן יהודה, כאשר ההפקות הועלו במהלך יומיים בפני תלמידי החטיבה העליונה של בית הספר ולמחרת בפני כל השכבה הבוגרת. בערב הראשון הקהל כלל חברים , מדריכים וחניכים מתנועות הנוער , שבאו לעודד ולפרגן באהבה עם שלטים. ואילו בערב השני הועלו ההפקות בפני משפחות התלמידים השחקנים ואף הציבור הרחב.

 פרטי

הערב שנפתח כמובן בהבעת תקווה לשיבת החטופים במהרה, מסכם תהליך של למידת תיאטרון, יצירות, בחירת מחזות, לימוד טקסטים, בחירת הרכבים בימתיים והוצאה לפועל את כל מיטב יכולת המשחק והבימתיות של התלמידים.

ההפקות שהועלו :

 

עם חיוך ואקדח     

עיבוד למחזה מאת סיגל אבין

מחזה העוסק בלילה אחד על הגבול בין מציאות לדמיון , זקנה מפנטזת על תינוק , מאהבת מפנטזת על אהבה , גבר נשוי לא רוצה להתבגר וזוג שוטרים נקלע לסיטואציה. סיפורים מתלכדים יחד לכדי סיפור אחד הזוי ומפתיע .

 פרטי

 

הסוף                    

עיבוד למחזה מאת מעין אבן וגיא וינטרוב

העלילה עוסקת במדען גאון ושבור לב המשתף פעולה עם המוות בכבודו ובעצמו כדי למצוא פתרון לחיי נצח ולהציל את אהובתו

 

 פרטי

ההצגה חייבת להימשך     

עיבוד למחזה מאת הנרי לואיס רובין , ג'ונתן סאייר , הנרי שילדס

סיפורו של מה שהיה אמור להיות הערב היפה בחייהם של שחקני להקת התיאטרון " רמת השקמה ", כאשר ההצגה המעולה והמותחן שלהם " רצח באחוזת המילטון " הגיעה סוף - סוף לערב הבכורה שלהם. לצערם שום דבר ממה שהם חלמו עליו לא יקרה , כי כל מה שיכול להשתבש בהצגת הבכורה הזו אכן ישתבש..

 

 

פרטי

מסכם אחד ההורים, אריק בן חורין:

שמחנו לראות את ילדי המגמה, כולם, מבצעים ההפקות באופן מקצועי, תוך הזדמנות ליישם את מיטב כשרונותיהם ואישיותם . ואנחנו הרווחנו את הרגעים הבימתיים המרגשים ותכניים, עם תובנות ומסרים ונגיעות בחברה חולמת ומפנטזת. משהו אישי. בראותי את שני בני איתי ואליעד במשחק המרגש עם חבריהם למגמה, פשוט דמעתי.. הארוע היה כולו מפתיע וסוחף והוא איפשר הזדמנות לצופים - חלון ומבט אל הכשרונות, שהשחקניות והשחקנים התברכו בהם.

      אני מבקש בשם ההורים של תלמידי המגמה לתיאטרון להודות לגב' יעל דוברין המורה המייסדת כאן בביה"ס את מגמת לתיאטרון - המלווה ומכילה באופן מקצועי ומרגש , את כל תלמידי המגמה , מלווה את ההפקות הנבחרות , ומנחה ומטפחת בקרב הילדים את כל כישורי המשחק !! לימודה סוחף את הילדים , ונוכחותה מביאה אותם לממש חלום של נערות ונערים , המבצעים כל מה שנידרש מהם במלוא ההשקעה , לאורך ימים ולילות של הכנות . והכל נעשה בחזרות רבות , בהתגייסות מלאה למשימה , בשמחת נעורים ואושר רב ..

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה