חופש גדול במוזיאון ידידי ישראל

$(function(){setImageBanner('d996e2f6-39c0-4d52-b7db-f615bb46fc77','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45868,'Image','');})

מוזיאון ידידי ישראל נפתח מחדש אחרי תקופה ארוכה " המבקרים יוכלו לשמוע את סיפוריהם של גדולי המנהיגים הישראליים ושל ידידי ישראל נשזרים זה בזה ובאופן ייחודי מספרים את סיפור הציונות כפי שלא שמעם עד כה."

צילום עצמיאחרי שגרת הקורונה, מוזיאון ידידי ישראל נפתח מחדש למבקרים מזמין את הקהל הרחב לבלות את החופש הגדול בפעילות אינטראקטיבית וטכנולוגית במרכז העיר ירושלים. חווית המבקר במוזיאון כוללת מסע אחורה בזמן, המספר את סיפורם המרגש של ידידי ישראל לדורותיהם,  בו תוכלו להעשיר את הידע שלכם על הקשר המתחזק לאורך השנים בין יהודים ועמים שונים מסביב לעולם. מיצגי המוזיאון מספרים את סיפוריהן המרגשים של דמויות ציוניות כמו הארי טרומן, נשיא ארה"ב שהיה הראשון ממנהיגי העולם לתמוך במדינת ישראל הצעירה, ראול וולנברג שהיה דיפלומט שוודי שהציל אלפים מיהודי הונגריה בזמן שואת יהודי אירופה ואורד וינגייט קצין המודיעין הבריטי המפורסם שאימן לוחמים יהודים.

בנוסף, המבקרים יוכלו ליהנות מתערוכת מנהיגי ישראל, שמספרת את סיפור תקומת המדינה בראי 16 נשיאים וראשי ממשלת ישראל שהלכו לעולמם. כל אחד מהמייצגים מספר על עשייה שנעשתה בארצנו לצד המנהיג שנעשתה בתקופתו עם אימרה שלו. סיפוריהם של גדולי המנהיגים הישראליים ושל ידידי ישראל נשזרים זה בזה ובאופן ייחודי מספרים את סיפור הציונות כפי שלא שמעם עד כה.

מחיר מבצע לאורך החופש הגדול: 2  הורים ו-3 ילדים במאה ₪ בלבד. כתובת: יוסף ריבלין 20 ירושלים (צמוד לכיכר החתולות).  שעות פעילות: ימים א'-ה': 10:00-17:00. מיצגי המוזיאון מוצגים ב-16 שפות שונות, וניתן לקבל הדרכה בעברית ובאנגלית. יש לתאם סיור מראש: [email protected] או בטלפון: 02-5329402

מוזיאון ידידי ישראל מציג עשרות מיצגים בטכנולוגיות המתקדמות מסוגן בעולם, בניהם מייצגים מתחלפים שלכל אחד מאפיינים כמו מסכי מגע, אלמנטים אור קוליים וטכנולוגיות אור המכוונות לפי תנועות המבקרים. המבקרים ייחשפו לסיפורם של ידידנו מעמים שונים בעולם, שסייעו לעם היהודי ולקידום הקמתה של מדינת ישראל, כדוגמת: אורד וינגייט, המלכה אליזבת, ראול ולנברג, אוסקר שינלדר ועוד.

אל המוזיאון מגיעים מדי שנה מאות אלפי תיירים מהארץ ומחו"ל, בניהם גם מנהיגי עולם, שגרירים, ספורטאים וסלבריטאים. למוזיאון, כ-73 מיליון חברים בפייסבוק, אינסטגרם וטוויטר, מה שהופך אותו לאחת הקהילות האינטרנטיות הגדולות בעולם התומכות בישראל, ואחד מהדפים המדורגים כגדולים ביותר בעולם (מקום 37). כבר מההתחלה, המוזיאון שם לו למטרה לפעול לחיזוק הקשר של ישראל עם שאר העולם ולהרחבת מעגל הידידים התומכים בה.

קצת על המוזיאון

מדובר במוזיאון אינטראקטיבי ייחודי מסוגו בישראל, אשר נפתח לפני כ-4 שנים בלב העיר ירושלים. המוזיאון מציג מסע מרתק אחורה בזמן, אל סיפורם של ידידי ישראל לדורותיהם ולקשר המתחזק לאורך השנים בין עמים שונים ויהודים מסביב לעולם. המוזיאון כולל תערוכות ומיצגים בטכנולוגיות

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה