"חיו באושר וכושר" - שיתוף פעולה בין נוער לבין תושבי הוסטל

$(function(){setImageBanner('f8357f22-e5f3-423c-be58-2cbb7e74ebbc','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45868,'Image','');})

לא פעם נתקלנו במשפט "הנוער של היום הוא לא הנוער של פעם..."
נכון, הנוער של היום לא מייבש ביצות או קוטף תפוזים בשדות, אבל הוא נוער אכפתי, תורם ומעניק מזמנו לחברה.

חיו באושר ובכושר

 לראייה, הפרויקט "חיו באושר וכושר" המגלם שיתוף פעולה בין קבוצת כושר קרבי הפועלת בתחום הכשרות והתנדבות של מחלקת נוער וקהילה לבין "בית אקשטיין-הוסטל לאנשים מיוחדים בתפקוד גבוה".

במסגרת הפרויקט נפגשו לסדרה בת שלושה מפגשים בני הנוער עם החברים מההוסטל.
במהלך המפגשים קיימו מפגש היכרות וחיבור בין הקבוצות, מסיבת קריוקי במהלך חופשת הפסח ואימון כושר קרבי משותף.

אורנה גולן, מנהלת ההוסטל בנס ציונה מודה על שיתוף הפעולה: "ברצוני לציין כי הפעילות העשירה את הדיירים, שימחה אותם והעניקה תחושה של שווים וראויים.

רוצה לציין במיוחד את בני הנוער שהתנדבו, אשר הגיעו עם אנרגיות טובות, עם רצון עז לנתינה ועם יכולת להתבונן בכולם באופן שווה והולם.
היחס של בני הנוער הינו יחס חם, מכבד, וניכר היה כי פעלו מתוך תחושה ורצון לנתינה ולהשקעה בדיירי ההוסטל.

הדיירים אהבו מאוד את הפעילות, חיכו לה והודו בכל דרך שרק ידעו. כך אמרו לנו: "איך אפשר להודות על כזאת פעילות?", "מתי הפעם הבאה?", "חבל שנגמר" וכד'. הדיירים כולם כאחד הביעו את רצונם להמשך פעילות משותפת עם בני נוער אלה, אשר טבועה בהם אהבת אדם בסיסית ורצון לנתינה. אני מודה מקרב לב באופן אישי לכל אחד ואחד מהמתנדבים".

שירה גופר, תלמידת כיתת יא' המשתתפת בקבוצת כושר קרבי ויזמה את הרעיון לפרויקט: "החלטתי להרים פרויקט כזה כי אני בעצמי חווה ביום יום דוד בעל מוגבלות ונכות.

היה לי חשוב להראות לנוער היום שאף אחד לא שונה מאף אחד וכולם שווים חשוב שיותר ויותר נוער יתייחסו לנושא ויבינו את החשיבות שלו, מקווה שעוד ועוד אנשים יזמו ויקחו חלק בפעילויות מסוג זה ויתרמו כי זה חינם וממלא את הלב "

רותם סטון דהן, מנהלת תחום הכשרות והתנדבות במחלקת נוער מסכמת: "כאשר מגיעה נערה עם רעיון ליזום פרויקט כל כך משמעותי- אני מרגישה שעשיתי את העבודה שלי. לראות את בני הנוער מתגייסים לטובת הפרויקט, משתפים פעולה ומתחברים לחברים מההוסטל- ללא הבדל, מעלה חיוך ובטחון לכך שגדל פה דור מדהים"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה