חופשה נעימה ! המסר לתלמידי נס ציונה של הנהגת ההורים היישובית

$(function(){setImageBanner('fb034ce0-3505-4331-941b-4d1a5e1ee8c8','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45868,'Image','');})

"לא משנה כמה דמויות לאורך החיים פגשתי, דיברתי, חלקתי ספסל, שיחקתי וצחקתי במשותף – את המורה שלי אני לעולם לא אשכח."
קיראו עוד :
.

הנהגת ההורים
  המסר לתלמידי נס ציונה של הנהגת ההורים היישובית:
"המורה שלי נכנסה תמיד זקופה לכיתה ומבט אחד שלה וכל הכיתה השתתקה.
המורה שלי תמיד חייכה לכולם וגם כשעשינו לה באלגן, ידעה להנות איתנו ותמיד לתת לכל ילד הרגשה של מוגן.
המורה שלי לימדה אותי להנות משיעור חשבון ואם אני זוכר נכון, גם בשיעור חברה גרמה לכולנו להקשיב בצמאון ולצאת ממנו מלאי בטחון.
לא משנה כמה דמויות לאורך החיים פגשתי, דיברתי, חלקתי ספסל, שיחקתי וצחקתי במשותף – את המורה שלי אני לעולם לא אשכח."
בסיום שנת הלימודים הבאמת מטלטלת הזו אנו רוצים להודות לכל המורות והמורים, הסייעות, היועצות וכלל צוותי ההוראה שהיו שם עם הילדים שלנו. מקרוב או דרך מסכים. הקשיבו. חייכו. חיבקו. שמו לב לבוקר מצוברח. שמו גבולות אבל נתנו להם תמיד את האפשרות לבחון אותם. שאלו שאלות מאתגרות, הרימו בכשלונות ופירגנו בהצלחות.
תודה וחופשה מהנה!

תודה למנהלות שלא נחו לרגע - מערכות, שינויים, מתווים וארגונים! זו ללא ספק היתה שנה ששווה ל-5 במונחי ניהול! חופשה מהנה!
תודה לכל הצוותים התומכים ! שהיו שם כל בוקר ותמיד בחיוך, תמיד בענווה ושמו קרח על ברך של כל ילד שנפל בהפסקה, עזרו, השלימו ציוד, ארגנו את הכל לפני ואספו את הכל אחרי. בלעדיכם הדבר הזה לא יכול לקרות. תודה וחופשה מהנה!
תודה לכל אגף החינוך (לכלללל השותפים!) והרשות ולכל העוסקים במלאכה על השותפות והשיתוף. תודה על ההקשבה. תודה על ההקרבה של ימים ושעות ללא הרף ותודה בעיקר על ההבנה שחינוך והשקעה בחינוך זו מטרת העל בבניית קהילה צומחת, איכותית ובריאה. זה העתיד של כולנו וההשקעה החשובה ביותר שעלינו לעשות. תודה והמשך עשייה מועילה!
תודה לכל ההורים המתנדבים והפעילים ולכלל ההורים בעיר בכלל - מעורבות הורית (ולא התערבות) היא זו שתורמת להצלחה ולאיכות! תודה על הזמן, החשיבה, הסיוע, המסיבות, הביקורת לאורך כל השנה! תרומתכם מכרעת. תודה וחופשה מהנה!

ולהכי חשובים - הילדים !

אתם מסיימים היום עוד שנה. שנה מלאה אתגרים ותהפוכות. שנה שלימדה את כולנו להסתגל מהר ולדעת להתגבר על מכשולים וקשיים ופשוט לצמוח ולהנות מהדרך. שתהיה לכם חופשה מהנה שמחה ומועילה. תהנו מהמשפחה והחברים. אין לנו תעודות ואין לנו ציונים - בשבילנו כולם מצטיינים!
ולבוגרי כיתות ו׳ שלנו. הבוגרים! - סיימתם היום פרק משמעותי וחשוב ואתם עם הפנים לחטיבות- אנחנו בטוחים שכל אחת ואחד יגלו חברים חדשים, תתפתחו ותצמחו - בהצלחה בכניסה לחטיבה. עלו והצליחו - אנחנו מאמינים בכם ותמיד נהיה שם לעזרתכם.

חופשה מהנה. כייפית ובטוחה לכל ילדי העיר

ובקשה אחת לסיום לילדים - קחו לעצמכם מנהג אחד פשוט לחופשה - פעם בשבוע, שעה אחת מזמנכם, תרימו טלפון לחבר מהכיתה שהוא לא אחד מהחבר׳ה הקרובים שלכם. תקבעו לאיזה מפגש, משחק, סרט, גלידה, או סתם שיחה של מה נשמע? - תזמינו אותו או אותה למפגש עם כדור או כל מה שעולה על דעתכם. אתם תגלו שזכיתם בחבר/ה חדש וזה יהיה נהדר!
חופשה מהנה.
הנהגת ההורים הישובית
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה