טיולים לשבת לכל המשפחה : מסלולי טיול מומלצים ברחבי הארץ

$(function(){})

טיול בחיק הטבע ערב ראש השנה מסלולים מומלצים , פעילות קרן קיימת ושמורת טבע קומה ליד נס ציונה שממתינה לכם .
כל המלצות לטיולי סוף השבוע באתר המקומון של נס ציונה נט

https://pixabay.com

יער אילנות בלב השרון טיול לכל המשפחה 

היער ומרכז המבקרים של קרן קיימת לישראל תוכלו לפגוש ב-700 מיני עצים מכל רחבי העולם, לטייל במבוך וליהנות מפיקניק משפחתי. הכניסה ליער בלבד ללא תשלום וללא תיאום מראש . ארבעים דקות נסיעה מנס ציונה . לנוסעים מצפון לדרום על כביש 4 יש לפנות ימינה עפ"י השילוט.  לחיפוש ב-waze: יער אילנות

פסטיבל סרטים בערבה דרייב אין מתחת לכיפת השמיים - פסטיבל סרטים בערבה דרייב אין

שמורת איריס הארגמן

לא חייבים להגיע למקום דווקא בפריחת האירוסים .  אבל מי שרוצה ליהנות מטיול שבת בחיק הטבע בשקט וללא המולה באזור ראשון לציון  , ימצא את עצמו בלב שמורת טבע , על גבעת כורכר עם נוף פנורמי מדהים לכל אזור מישור החוף. אז עם פרחים או בלעדיהם זהו בהחלט טיול מומלץ. . איך מגיעים ? בכניסה למושב בית חנן נמשיך עד לסוף רחוב המייסדים ובסוף הכביש הסלול נחנה את הרכב בצד הדרך.

משם נמשיך כ 800 מטרים בשביל עפר אל 2 הגבעות של השמורה. מרום הגבעה ניתן לראות נוף פנורמי של גוש דן , את שולי חוף פלמחים ואת שילוב הנוף האורבני של שפלת החוף.

טיולים עם עגלות וטיולנים מסלול לשבת

לא מוותרים על טיולים בחיק הטבע גם כאשר אתם נסחבים עם עגלה או טיולון. הנה כמה מסלולים קלים ופשוטים שמתאימים לטיול לשבת לכל המשפחה.

שביל נופי נחל קטלב מותאם השביל מותאם מוגבלים בתנועה ולכבדי ראייה 

מסלול מעגלי יפהפה בלב חורש מפותח שנשקפים ממנו הנופים הנפלאים של נחל קטלב ונחל שורק. המסלול הוכשר על ידי קרן קיימת לישראל ומתאים לטיולי משפחות דרגת קושי קלה . מסלול הטיול עובר בטיילת סלולה המסתיימת בחניון ארגון נשות הדסה. לאורך השביל פינות ישיבה ומרפסת תצפית לנופי נחל שורק והרכסים שמצפון לו. 

מבואת בתרונות בארי בנתיב אנז"ק

טיול רגלי קצר שמספר על מסעם המרתק של הפרשים האוסטרלים והניו-זילנדים שנלחמו כאן במהלך מחמת העולם הראשונה . אנדרטה דומה המתעדת את הקרב על עיון קרא הוקמה בנס ציונה לפני כעשור ונחנכה ברוב טקס עם צאצאי הלוחמים.

נחל השופט מסלול עם מים לשבת

לא משנה מהיכן תגיעו זה בהחלט יהיה שווה את זמן הנסיעה בכביש 6 עד ליקנעם. המסלול מציע גישה נוחה לעגלת תינוקות ועגלות נכים ומשלב מסלול טובל בירק ואפשרות לשחייה במי הנחל הצוננים בכל עונות השנה.  

טיולים לשבת ולכל מזג אוויר באתר נס ציונה נט המקומון של נס ציונה רחובות וערי השפלה. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה