טיולים קצרים ליד נס ציונה : מסלול עם טווסים ושפע של טבע

$(function(){setImageBanner('a2632d43-e78d-496c-8a00-eb732ce4c1a2','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45868,'Image','');})

לאן נטייל באזור נס ציונה? אחרי הפסח והגשמים אפשר לטייל במסלולים טובלים בירק , גם בימי האביב.
5 דקות מנס ציונה והפעם טיול של שעה בסמוך לברכת הדגים של בית עובד. עם קצת מזל תוכלו לראות גם טווסים משוטטים בין עצי הפרדס.

משועמממים בבית אבל לא לכם לצאת למרחבים עם כל עם ישראל ?

הנה מסלול טיול כייפי במיוחד , בדרגת קושי קלילה 5 דקות מנס ציונה . מדובר במסלול קל להליכה טובל בעצים וירק. אם תשמרו על שקט תוכלו לראות את אחד הטווסים היפייפים המסתובבים חופשי בפרדסים באזור נס ציונה ובית עובד. 

טיולים ליד נס ציונה

איך מגיעים מסלול טיול ליד נס ציונה טבע עירוני? 

לבאים מנס ציונה לכיוון צומת בית עובד המשיכו ישר בכביש עד ובסמוך לבניין המרכז הישראלי לכלבי נחיה לעיוורים, פנו ימינה עם השלט לבריכת הדגים. לאחר העיקול הקצר תוכלו להחנות את הרכב ומשם להמשיך ברגל למסלול של כשעה הליכה, טובל בירק פרדסים עצים וציפורים. 

מסלולי הליכה בטבע ליד נס ציונה

מה יש לראות במסלול הליכה ליד נס ציונה ופרדסי מושב בית עובד 

בעיקר טבע שקט אוויר נקי ומסלול הליכה כייפי ובטוח. מחניית פארק הדיג של בית עובד נמשיך בשביל כ 200 מטרים ונגיע לשדה בעל ( גידולי חיטה ללא השקייה ) שמצדו השני עצי הדר ופקאן. 

אפשר להמשיך ללכת בשביל כקילומטר הליכת נופים שקטה ושלווה , במקום אין כמעט מטיילים ולהנות מהציפורים והטבע הכפרי 5 דקות מנס ציונה. 

ובחורף ....שלוליות וברכיות טבעיות ומראות מימים עברו 

בריכות חורף עיינות 2022 אחד ממראות הטבע המרתקים של אזור נס ציונה

מומלץ להגיע למסלול בשעות הבוקר המוקדמות או בשעות הערב ואחר הצהריים לצפות בשקיעה מבעד לצמרות העצים. מי שישמור על שקט יוכל אולי לפגוש את אחד הטווסים יפי התואר והזנב שמסתובבים באזור . אז כמו שאומר חזקי - דברו חלש ! 

מסלול הליכה בטבע טיולים ללא כניסה

מה לקחת לטיול ליד נס ציונה  ? 

בקבוק מים לכל אחד ( במיוחד לקיץ ) 

טלפון נייד עם סוללה מלאה שתוכלו לצלם וגם לכל מקרה שלא יהיה 

למיטיבי הלכת ניתן להגיע מכאן למספר מקומות נוספים ברגל באמצעות נייוט באפליקציית עמוד ענן למספר אטרקציות נוספות . 

בכתבות הבאות עוד שבילים הליכה סודיים ליד נס ציונה ומושבי המועצה האזורית גן רווה. גולשי האתר מוזמנים לכתוב ולשף אותנו במסלולים שהם אוהבים וממליצים לטיולים באזור נס ציונה. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה