"בעקבותיה" - סיורים בעקבות נשים בעיר - בהדרכת מורי דרך מקומיים

$(function(){setImageBanner('1dd7b4f8-e9fb-421c-9a57-3d552b67322e','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,45868,'Image','');})

לקראת יום האישה שיצוין החודש, משיקה עיריית נס ציונה סיורים ברחבי העיר בעקבות נשים מעוררות השראה – בהדרכת מורי דרך מקומיים

פעילות יום האישה 2021 בנס ציונה 

לקראת יום האישה הבינלאומי הכינה עיריית נס ציונה מגוון פעילויות מעצימות הכוללות הרצאות וסדנאות תחת הכותרת "נס ציונה מצדיעה לנשים מעוררות השראה" מיזם ייחודי המוביל את החודש: "בעקבותיה" במסגרתו נבנו 3 מסלולים ברחבי העיר אשר מתחקים אחר נשים עלומות, שלא זכו לפרסום או תהילה, אבל תרמו כל אחת בתחומה, להתפתחות העיר והמדינה. המסלול כולל גם הדרכה על ההיסטוריה המקומית, החי והצומח באזור ומשלב ניחוחות וטעמים – כל אלו בהדרכת מורי דרך מקומיים.

  • סעי יונה - בעקבות נשים נעלמות, ברחובותיה הפסטורליים של טירת שלום.
  • "בזכותן - כאן"- בואו להכיר את הנשים הראשונות.
  • "החוט המקשר" - מה הקשר בין רות דיין אלינור רזוולט ונס ציונה?

צילום יחצ

בימים בהם תיירות הפנים הופכת רלוונטית מתמיד, מזמינה עיריית נס ציונה את הקהל הרחב גם לקבל השראה מסיפור חייהם של נשים חזקות ומשפיעות, גם לטייל ולגלות את העיר מחדש וגם לדאוג לתעסוקת מורי דרך מקומיים.

עד כה נבנו שלוש מסלולים שונים ברחבי העיר והם יפתחו לקהל הרחב החל מיום שישי הקרוב. הסיורים יתקיימו בימי שישי בבוקר במהלך חודש מרץ: בטירת שלום, בדרום העיר ובמרכז העיר- בשיתוף בית ראשונים. לאור ההתעניינות כבר נבחנת האפשרות להרחיב את הפרויקט.

כאמור, את המסלולים ידריכו מורי דרך מקומיים מנס ציונה אשר יחד עם כלל ענף התיירות, פרנסתם נפגעה בשנה האחרונה, בשל משבר הקורונה. היוזמה נועדה לעודד תיחרות מקומית ולאפשר למורי הדרך המקומיים פרנסה.

את מיזם סיורים בעקבות נשים עיריית נס ציונה, מובילות ורד צברי מזרחי יועצת ראש העיר למעמד האישה וחברת המועצה, מחזיקת תיק נשים פנינה זיו.

ראש העיר שמואל בוקסר: נס ציונה מציינת 138 שנים של היסטוריה ומורשת בה לקחו חלק משמעותי נשים שראוי לזכור ולהוקיר. המיזם "בעקבותיה" מיוחד ומשמעותי מאחר והוא גם נותן את הכבוד הראוי לנשים חלוצות, גם מעורר השראה בקרב נשים וגברים וגם מספק תעסוקה למורי דרך אשר ישבו חודשים רבים בבית ללא פרנסה.

עלות הסיור 30 ש"ח, כל הפרטים על הסיורים ושאר הפעילויות ליום האישה יופצו בחוברת דיגיטלית לתושבים ובאתר העירייה.

צילום יחצ

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה