יום של חויות לקבוצת מחלימות מסרטן תושבות נס ציונה

$(function(){})

במסגרת יום מעשים טובים וגם ארועי "יום האישה הבינלאומי" נהנו המחלימות מנס ציונה משני ארועים יוצאי דופן לכבודן. גם טיפול קוסמטי מיוחד וגם הרצאה מעצימה !

פרטי

מספרת יו"ר הסניף בנס ציונה ד"ר יהודית כהן:

כמה התרגשות ביום אחד...
במסגרת אירועי יום האישה הבינלאומי, עיריית נס ציונה בחרה לקיים אירועים במשך כל חודש מרץ.
בתוקף תפקידי כיו"ר סניף נס ציונה של האגודה למלחמה בסרטן, חשבתי על דרכים לחבר בין חודש האישה ובין פעילות בתחום הסרטן. כך יצא ששתי חברות טובות שלי, רונה ואנונו, בעלת המרכז לאסתטיקה מתקדמת בעיר, ודינה פרג'ון רוזנטל, תושבת העיר ואישה מרשימה בזכות עצמה - נענו לבקשתי לעשות משהו למען חולות ומחלימות והתנדבו לפעול.
מעשה שהיה כך היה...
בבוקר יום שלישי ה29.3 (שהסתבר שהוא גם יום המעשים הטובים...) הגיעו למכון של רונה, חבורה של 8 קוסמטיקאיות בכירות, אשר פעלו במשך כל הבוקר להעניק בהתנדבות מלאה, באהבה גדולה ועם המון סבלנות טיפולי פנים, פדיקור וסידור גבות לכל מי שהגיעה. תודה לכן שפינקתן - אתן מלאכיות אמיתיות ותודה לכל הנשים שהגיעו לשעה קלה של פינוק וניקוי ראש... מאחלת לכן המון המון בריאות.

בערבו של יום שלישי, התקבצו להן נשים סקרניות להקשיב לדינה פרג'ון, חברתי האהובה, האחת, היחידה והמיוחדת, אשר התנדבה לספר לנו על תובנות חיים, איך עושים שימוש מיטבי בקלפי החיים, איך מזהים את החוזקות שלנו בתוך הכאוס, איך מתמודדים על קלפים פחות מוצלחים (והיו לדינה כמה וכמה קלפים כאלה). מבקשת לנצל את הבמה הזו להדהד את המסרים של דינה:
* תהיו טובים, נדיבים ומלאי אהבה.
* חיים כל יום מתים פעם אחת.
* אין צורך לדאוג לפני שיש סיבה.
אני רוצה להודות לדינה, האישה עם האור, האופטימיות והחכמה, מלאת האהבה וטוּב הלב. אישה שהיא השראה אמיתית
תודה לכל הנשים שהגיעו להקשיב.
אהבה מביאה אהבה.
תודה!!
יהודית
*כל האירוע נעשה בחסות האגודה למלחמה בסרטן.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה