יושבי ראש ועד הורי גני הילדים לשעבר כפיר ורעות קבלו שוב את המנדט...

$(function(){setImageBanner('76b1c0fe-f625-4166-9721-d9cd67c6ed96','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45868,'Image','');})

 




לאחר שפנו לועדים החדשים בגנים במישאל כתוב, זכו מחדש לאמונם של 94% מביניהם וימשיכו עד לבחירות, אם בכלל יהיה מועמד/ת מתחרה.

 

 

בתמונה: כפיר גולדשטיין רעות יצחק וקרין לזר (מייצגת החנ"מ)

ארכיון

בהמשך לידיעה שלנו מלפני שבועיים, על שכפיר גולדשטיין ורעות יצחק מובילי הועד הודיעו כי אינם יכולים להמשיך בתפקידם, הרי שבסוף השבוע שעבר חלה תפנית בעלילה...

תפנית שבעקבותיה הם שבו לייצג והדבר היה דחוף, לאור בקשת העירייה להסכמת ההורים למהלך של פתיחת הגנים רק 5 ימים בשבוע, בניגוד לעמדת מ. החינוך.

מסתבר כי ועדי העיר הפיצו באופן עצמאי מסמך פנימי ביניהם בו הם קוראים לנציגים הקיימים להמשיך בתפקידם עד הבחירות, אם וכאשר יוצג מתמודד.(כרגע אין...). במסמך שהוצג היה ניתן לבחור באחת החלופות: הסכמה או אי הסכמה להמשך הפעילות של הועד הנוכחי.

94% מוועדי גני הילדים בעיר הביעו הסכמה ו6% נמנעו.

כאמור, בעקבות מסמך זה ימשיכו לייצג את הורי העיר בגני הילדים, כפיר גולדשטיין, רעות יצחק וקרין לזר (המייצגת את החנ"מ).

 

בהמשך לכך הם מסרו לנו כי :

בעקבות התקופה המאתגרת, מציאות הקורונה והאי וודאות המאפיינת את התקופה של הורי וילדי העיר במסגרות השונות, עלה צורך ליציבות בוועדים המייצגים במישור העירוני והארצי. אך נכון לרגע זה לא קם מתמודד שמעוניין להוביל את וועד הגנים העירוני.

ביום ראשון חזרו גני הילדים בעיר לפעול, את פתיחת המסגרות בעיר ליווה גם ביקור מפתיע של שר החינוך יואב גלנט שהגיע לחוות מקרוב את הפעילות בגנים העירוניים, הביקור נערך בגן אורן.

נס ציונה פתחה את המסגרות במתווה יחודי, תוך הקשבה לצרכי ההורים ולקחים שנלמדו מהמתווים ומהתקופות הקודמות.

מיטל מנהלת מחלקת גני הילדים הציגה לשר ולנציגיו הסבר מפורט על אופי גני הילדים בעיר, אופן הפעלתם והמתווה הקיים המאפשר את רציפות ההפעלה הבטוחה של המסגרות.

בעיר אף אפשרו לעובדי המסגרות החינוכיות לבצע בדיקת קורונה לפני חזרת המסגרות לפעילות.

כרגע פועלות כלל מסגרות הגנים באופן מלא בנס ציונה וכולנו תקווה שזה ימשיך ככה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה