"ילד מיוחד של העולם" - סמדר אהרוני בטור אישי.

$(function(){})

ביום זה בו מציינים את יום השיוויון לבעלי מוגבלויות בכל העולם, בחרה סגן ראש העיר ומחזיקת תיק הרווחה, לכתוב על ילדי הצרכים המיוחדים.
והיא מצרפת ומזמינה אתכם להנות מביצוע נפלא לשיר "ילד מיוחד של העולם"

מי הם אותם ילדים?

הם בני 3-21 שחווים קושי התפתחותי, שאינו תואם את גילם. לקות פיזית, שכלית, רגשית או התנהגותית. במקרים הקלים יותר, הם זקוקים לסיוע משלב בכיתות הגיל הרגילות. לרוב, הקושי בהסתגלות מחריג אותם ממערכות החינוך המקובלות.
פעמים תכופות שמעתי הורים מתרעמים באוזניי על הצימוד: "בעלי צרכים מיוחדים." צודקים. במצבם, הילדים הללו אינם "בעלים" של צרכים, ולמעשה אינם *בעלים* של דבר. הם מתנהלים בשגרת יומם.
עבור מרבית הילדים, כשאין בית ספר- זו סיבה למסיבה. נשארים בבית. מאמצים שגרת מסכים. עם הזמן, מתגעגעים לחברים. עבור הילדים המיוחדים- מספיק שדבר קטן משתנה בדפוסי היום הקבועים שלהם- נסדקו כל חומות ההגנה וההוויה שלהם. השגרה עבורם היא עוגן. בטחון. המרחב לפעול בגבולות האפשריים. כך, בעידן הקורונה, כשהסגר לוחץ מחד, ושגרתם נשברת מאידך- מצבם אף הוחרף.
מתוך אמונה גדולה בפסוק: "ואהבת לרעך כמוך", אני מאמינה ש*כולם* ראויים לאהבה, לכבוד ולמקום בעולם. השילוב שלהם בחברתנו, משקף את חוסן החברה כולה.
ביום מיוחד זה, אני מבקשת לחזק את ההורים והעוסקים במלאכתם הקדושה. חשוב לי ולראש העיר- שמואל בוקסר להמשיך לפעול להנגשה ולשיפור מצבם של המיוחדים כחלק מהפסיפס האנושי בקהילה.
שנה שעברה, הוזמנתי לאירוע רב משתתפים לציון יום השיוויון. לבמה עלתה להקה שכל משתתפיה הם אנשים עם צרכים מיוחדים.
מזמינה אותכם להנות מביצוע נפלא לשיר "ילד מיוחד של העולם" ומברכת, שיהיה יום מיוחד לכל המיוחדים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה