"יריד אסף" לזכרו של אסף ליברמן, משך מאות אנשים, שנהנו ממוצרים רבים ואווירה נהדרת.

$(function(){setImageBanner('35a71653-e1fb-46d7-b260-7eb50920b34f','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,45868,'Image','');})

בן כרמל, מהמארגנים של היריד, אמר: "הייתה אווירה של כיף, כולם הרגישו שאסף נמצא שם, נרגש וגאה. נפנה לראש העיר במטרה להפוך את זה למסורת". 

פרטי

מוגש באדיבות "כל נס ציונה"

"יריד אסף" לזכרו של אסף ליברמן, נערך בנס ציונה ביום שישי האחרון, והוכרז כהצלחה גדולה. היריד משך אליו הרבה מאוד תושבים מנס ציונה והסביבה, והציע מגוון רחב של מוצרים.

היריד, כזכור, נערך כפעילות לזכרו של אסף ליברמן, שנהרג בתאונת דרכים לפני כ-9 שנים, על ידי החברים שלו, שמנציחים את זכרו בכל שנה בדרך אחרת.

בן כרמל, אחד מהיוזמים של היריד, אמר: "השכם בבוקר התחלנו הקמות וסידורים יחד עם המשפחה והחברים. בשעה 9:00 כבר הגיעו בעלי הדוכנים לסידור וארגון, ובשעה 11:00 החלו להגיע תושבים וחברים, שהציפו את מתחם התחנה המרכזית. למרות החום הכבד, הייתה אווירה של כיף, והגיעו משפחות עם ילדים שגם להם דאגנו עם דוכני ברד ופופקורן, מתנפחים, פינות ישיבה ועמדות של בועות סבון ענקיות".

בן המשיך: "הרגישו באווירה את השמחה שחיברה בין האנשים, מלווה בהתרגשות רבה, וללא ספק הרגישו שאסף נמצא שם איתנו נרגש וגאה. במהלך היום עברו קרוב ל-1,000 איש שפרגנו, תמכו ועודדו את היוזמה, וכולם שאלו מתי הפעם הבאה וכל כמה זמן זה קורה? וכמובן גם בעלי הדוכנים שמכרו בכמויות נכבדות, שאלו מתי נארגן את היריד פעם נוספת. מפה אני אומר למר ראש העיר שמואל בוקסר, אנחנו נשמח להפוך את היריד למסורת קבועה וחודשית. אנו נמשיך תמיד ללכת בדרכו של אסף".

מ"מ ראש העיר, סמדר מוצפי אהרוני, שהכירה את אסף וחבריו, אמרה לאחר היריד: "את אסף ליברמן הכרתי כשהיה בכיתה ז'. אין לי מושג איך הכרנו, אבל הוא כבר אז בלט כמנהיג חבורת ילדים איכותית ואכפתית. באותם ימים פעלתי לצידו של רן כהן שר התמ"ת שיזם את חוק הדיור הציבורי. אחת מהמשפחות בעיר פונתה אז מהבית, והוא אסף ילד קטן וחמוד עם חיוך כובש שהתגייס יחד עם החבורה לסייע למשפחה".

"בעוד המשפחה מנסה להתארגן ללינת לילה ברחוב, פעלה החבורה בשקט והכניסה את הציוד שנזרק לרחוב חזרה לתוך הבית. לימים, לאחר מאבק עם חברת עמידר, זכתה המשפחה לבית בדיור הציבורי ועד היום הלילה ההוא לא נשכח בכל פעם שאנו נפגשים הסיפור שב ועולה. אסף היה ילד מיוחד במינו, חייכן, סימפטי, עם לב ענק. ככה נבחר לזכור אותו. יהי זכרו ברוך".

מ"מ ראש העיר, סמדר אהרוני שנכחה בארוע: "הכרתי את אסף, היה מיוחד במינו, חייכן וסימפטי"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה