יש שם לקהילת התיירות החדשה של נס ציונה: "סיפורי בתים"..

$(function(){})


יופי של משחק מילים... ונקווה שיישאר ב"הפוכה"..
חווית האירוח הביתי מגיעה לנס ציונה, החל מחודש מרץ הקרוב גם אתם תוכלו לרכוש כרטיס ולבקר את אחת הנשים המקומיות חברות הקבוצה בביתה וליהנות מחוויית אירוח ביתי על פי הנושא או התחום שמעניין אתכם: אומנות, תרבות, אוכל ועוד.
את הקהילה החדשה מובילה חברת המועצה פנינה זיו (בתמונה).

דוברות

חווית האירוח הביתי מגיעה לנס ציונה, החל מחודש מרץ הקרוב גם אתם תוכלו לרכוש כרטיס ולבקר את אחת הנשים המקומיות בביתה וליהנות מחוויית אירוח ביתי על פי הנושא או התחום שמעניין אתכם: אומנות, תרבות, אוכל ועוד.

עשרות תושבים ותושבות נענו לפניית העירייה אשר ביקשה את עזרת התושבים במציאת שם למיזם החדש. הצעות רבות הגיעו למחלקה לקידום מעמד האישה, ולבסוף הוחלט לבחור בשם 'סיפורי בתים' אותו הציעה תושבת העיר הילה וייסלר. הילה תזכה בשובר אירוח זוגי באחד הבתים המארחים בעיר, עם השקת הפרויקט בחודש מרץ הקרוב, ביום האישה.

הקהילה החדשה יצאה לדרך לאחר שהסתיים קורס " בתים מארחים" בו השתתפו 18 נשים מקומיות ובמסגרתו הוכשרו וקיבלו כלים לפתיחת עסק עצמאי לאירוח ביתי, וכחלק מהמיזם העירוני הרחב "עיר מקדמת תיירות"

ראש העיר שמואל בוקסר: אני שמח על ההיענות הרחבה ועל בחירת השם למיזם "סיפורי בתים" שהינו מיזם בו כלל הצדדים מרווחים. גם הנשים שמצאו תעסוקה חדשה שקרובה לליבם ומביאה ליידי ביטוי את כישרונותיהם, גם המבקרים שיזכו לחוויית אירוח ייחודית ומהנה וגם העיר נס ציונה שמקדמת תיירות וזוכה להצגה ייחודית של ההווי והתרבות שלה, דרך עיניהם של הנשים המיוחדות. אני מודה לחברת מועצת העיר פנינה זיו, מחזיקת תיק נשים ולורד צברי מזרחי, יועצת ראש העיר למעמד האישה על הובלת המיזם החשוב והמיוחד הזה ואני מזמין את תושבי העיר וגם תושבים מחוץ לעיר להגיע, לקחת חלק ולהינות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה