כולנו ביחד נעשה כל מאמץ לקיים שגרת לימודים רצופה ואיכותית, מבטיחה הנהגת ההורים הישובית של נס ציונה לתלמידים והוריהם.

$(function(){})

וכך כתבו הערב בהודעתם- לרגל פתיחת שנה"ל מ ח ר ..

ילדים אהובים והורים יקרים,
שנת הלימודים תשפ"ב בפתח.
רגע לפני ברצוננו לחזק ולברך אתכם בברכת חזרה לשגרה, פשוט שגרה. שגרת לימודים. חוגים, חברים, מפגשים חברתיים ומשפחתיים. כולנו מתרגשים, מחכים ואולי טיפ טיפה... גם חוששים. איך תתחיל השנה? מי ישב לידנו? איזה מורה תהיה לנו ואולי בכלל זה יהיה ולא תהיה?
מתרגשים ממש – ממש.

ראו בהמשך:

פרטי
השנה הזו תזמן לנו גם לא מעט אתגרים ושינויים תכופים וכולנו ביחד נעשה כל מאמץ לקיים שגרת לימודים רצופה ואיכותית.
אין ספק שלאורך החודשים האחרונים, וגם עכשיו, עננת המגבלות והחשש מפגיעה ברצף הלמידה מרחפת מעל ראשינו ולקראת פתיחת השנה כולנו שואפים לפתוח אותה ברגל ימין גם בהיבטי הבריאות – ומצופה מאיתנו ההורים והילדים לנהוג באחריות אישית, קהילתית ומוסרית כלפי החברים בכיתה, כלפי הוריהם, כלפי משפחות שנמצאות בסיכון - ויחד נפעל בהתאם להנחיות ולאילוצים ונצלח את הפתיחה המאתגרת ונחוג עם המשפחות את החגים הקרובים הבאים עלינו לטובה.
אנו מבקשים מכל הורי נס-ציונה לקחת חלק ולסייע בנושא זה בתחילתה של השנה וגם לאורכה.

אנו מודים לכל המנהלות והמנהלים, המורות והמורים, צוותי ההוראה וכל הסגל על ההכנות לקראת פתיחת השנה ומחזקים את ידיהם בעשייה הברוכה!
אנו מאמינים כי גם הם מקווים לשגרת עשייה פורייה, עם מתווה אחד רציף – מתווה החינוך והרצון לעשות טוב למען ילדי העיר. שנה טובה ומוצלחת שתהייה לכם. הנהגת ההורים היישובית תמשיך ותסייע בעשייה ברוכה זו , תתמוך ותהייה קשובה לצרכים – אנו נסייע בכל דבר ועניין שנוכל .
כמו כן ברצוננו להודות לראש העיר, מר שמואל בוקסר ולאגף החינוך בראשותה של ריבה קליין, מוטי סגל ולצוות אגף החינוך בעיר, ולברכם על המשך שיתוף הפעולה וקיום ערוץ ישיר ופתוח בכל אתגר וקושייה שבדרך איתנו הנהגת ההורים ועם מערכת החינוך העירונית בכללותה

שתהיה זאת שנה טובה ,מתוקה ,מבורכת ומוצלחת לכולנו.
שנה של בטחון אקלימי ובטחון אישי שנה של בריאות ועשייה, לנו ולכל בית ישראל

הנהגת ההורים הישובית בשם כלל הורי העיר

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה