כיתת נחשון בתיכון בן גוריון נס ציונה השתתפה בסמינר מנהיגות בן יומיים.

$(function(){})

הסמינר עסק בנושאים הקשורים לדמוקרטיה ולחברה הישראלית וכלל הרצאה על מנהיגות בצפון, ביקור בכנסיית הלחם והדגים ומפגש עם מנהל הכנסייה, פגישה עם מרצים ודמויות בעלי תרומה לקהילה, לחברה או למדינה.

קרית חינוך בן גוריון

כיתת נחשון בתיכון בן גוריון השתתפה בסמינר מנהיגות בן יומיים.

כיתות נחשון פעילות בתיכונים רבים ברחבי הארץ. הכיתות עושות פעילויות חברתיות שונות ולומדות תכנים להעשרה, כמו גם רכישת מיומנויות ופיתוח כישורי מנהיגות. הם מקיימים קבוצות דיון ושיח בנושאי כלכלה, חברה, פוליטיקה ומכינים פרויקטים בנושאים אלו.

בקריית חינוך בן גוריון בנס ציונה הוחלט על אירוע שיא שירכז את כל הלמידה והפעילות ויתן לתלמידים את ההזדמנות ליישם את מה שלמדו ולהוביל אירוע בכוחות עצמם. כאשר בכל שכבה של כיתות נחשון י', י"א, וי"ב מתקיים אירוע כזה אחת לשנה כאשר האירוע המשמעותי הוא האירוע של שכבת י"ב.

השנה ערכה כיתת נחשון י"ב סמינר מנהיגות שנערך במשך יומיים בצפון. את הפעילות ארגנו תלמידי הכיתה תוך ניהול תקציב, קביעת תאריך, איתור מקום מתאים ללינה, תיאום הרצאות והכנת פעילות עבור הקבוצה.

הסמינר עסק בנושאים הקשורים לדמוקרטיה ולחברה הישראלית וכלל הרצאה על מנהיגות בצפון, ביקור בכנסיית הלחם והדגים ומפגש עם מנהל הכנסייה, פגישה עם מרצים ודמויות בעלי תרומה לקהילה, לחברה או למדינה- מפגשים מעוררי השראה עבור התלמידים.

הסמינר הוגדר בסיכומו כאירוע שיא כיוון שאיפשר לתלמידים להתנסות לבד בבנייה והכנה של הסמינר על כל התכנים כמו גם על הלוגיסטיקה והארגון. במהלך ההכנה של הסמינר התלמידים התנסו ויישמו הלכה למעשה את הערכים עליהם מבוססים הלימודים של הכיתה: אחריות, עצמאות, קבלת החלטת, עבודה בצוות, חלוקת תפקידים, ניהול לו,ז וכ"ד.

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה