כך מייצגים הורים: יום עיון ראשון מסוגו נערך ליו"ר הנהגות ההורים של בתי הספר והגנים ברחובות ונס ציונה

$(function(){setImageBanner('2fc9603b-a3a9-47e0-a524-a3953a008a1f','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45868,'Image','');})

הנהגת ההורים העירונית ברחובות בשיתוף עם הנהגת ההורים נס-ציונה, ערכו יום עיון מקצועי ומקיף שהעניק ליו"רים של הגנים ובתי הספר כלים שימושיים וידע נרחב שכל יו"ר צריך

פרטי


יו"ר הנהגות ההורים של בתי הספר ברחובות ובנס ציונה ויו"ר הנהגות הורי הגנים ברחובות, התכנסו ליום עיון ייחודי וראשון מסוגו שנועד להעשיר אותם בידע ובכלים חיוניים להתנהלותם במרחב הפעולה שלהם עם השותפים השונים - ההורים בביה"ס, הצוות החינוכי, הרשות וכד'.
המפגש נערך במרכז פסג"ה החדש בקרית משה, באדיבות אפרת צוקרמן, ראש מינהל החינוך של עיריית רחובות ונפתח בדבריו של המשנה לרה"ע רחובות ומחזיק תיק החינוך מר זהר בלום שבירך את היו"רים על העשייה וההתנדבות למען הקהילה ועל שיתוף הפעולה הפורה בינם לבין הרשות.
יום העיון כלל לו"ז עשיר ומגוון:
החלק הראשון של היום הוקדש למקומם של היו"רים כמנהיגים ומובילים בקהילה. היו"רים למדו ושיתפו כיצד לגייס את הורי ביה"ס לעשייה ועל חשיבות יחסי האמון ושיתוף הפעולה שבינם לבין צוות ביה"ס.
לאחר מכן שמעו היו"רים הרצאה בנושא פלייסמייקינג ופתרון בעיות ואף השתתפו בסדנה פעילה בה הם נדרשו להתמודד עם בעיות נפוצות בחיי היום יום של היו"ר, ולמדו כיצד הבנת הבעיה לעומקה, על כל היבטיה, יכולה להוביל אותם לפתרונות יצירתיים ומקוריים.
לסיום היום קיבלו היו"רים כלים מעשיים לביצוע תפקידם, לניהול הנהגת ההורים ולאיתור מידע חשוב עבורם.
היום המיוחד הזה שנערך בשיתוף פעולה של הנהגות ההורים של רחובות ונס-ציונה, היווה הזדמנות ליו"רים להיפגש באווירה אחרת, להכיר ולהתעדכן בנעשה בביה"ס ובגנים השונים. יום העיוון מהווה שלב נוסף בסבב הדרכות והכשרות שהנהגת ההורים העירונית ברחובות מעבירה.
אנחנו מודים לזהר בלום ולאפרת צוקרמן על השותפות והמקום, ולצוות הפסג"ה על האירוח החם והנעים.
צופית גולן, יו"ר הנהגת ההורים העירונית רחובות: "כיו"ר הנהגת ההורים העירונית אני רואה חשיבות רבה בהעשרת הידע והכלים העומדים לרשות היו"רים. אני מאמינה שהכלים שאנו מקבלים עוזרים לנו במילוי תפקידנו בצורה הטובה ביותר, כנציגי ההורים בעיר. אני מודה לכל היו"רים שבאו ולקחו חלק ביום העיון, נתרמו ותרמו האחד לשנייה ולמאגר הידע של כולנו".
ינון שרז, יו"ר משותף הנהגת ההורים היישובית נס ציונה: "הנהגת ההורים בנס ציונה לקחה חלק בכנס עם נציגות הורים מביה"ס היסודי, חטיבות ותיכון. חלקם חדשים בתפקידם וחלקם ותיקים. כל הנוכחים יצאו בהרגשה שהכנס תרם להם רבות ונתן להם כלים מאוד שימושיים לעבודה היומית עם צוות ביה"ס וההורים. אנו בטוחים ששיתוף הפעולה בין הנהגות ההורים ילך ויגבר ויסייע לשיפור העשייה המשותפת בביה"ס בעירנו".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה