כך צויין השבוע יום המחנך בנס ציונה

$(function(){setImageBanner('ccf1827d-f0a7-434c-a5f3-5d39303296a7','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45868,'Image','');})

היום המיוחד צוין במחוות מרגשות לצוותי החינוך בבתי הספר וגני הילדים בעיר. אגף החינוך אף הזמין את הצוותים למפגש הוקרה ומופע הפגה ברוח התקופה. בביה"ס ארגמן יצרו מאפיה מיוחדת למחנכים, בגולדה דאגו לארוחת בוקר חגיגית ובבי"ס שדות פינקה הקהילה את הצוותים בארוחת צהריים. פעילויות מרעננת נערכו גם בגני הילדים

דוברות עיריית נס ציונה

יום המחנך צוין השבוע בנס ציונה עם מחוות מרגשות לצוותי החינוך בבתי הספר וגני הילדים בעיר. אגף החינוך אף הזמין את הצוותים למפגש הוקרה ומופע הפגה ברוח התקופה.

דוברות עיריית נס ציונה

לכבוד יום המחנך, פעלו ועדי ההורים והקהילה בבתי הספר וגני הילדים להוקיר ולהודות לצוותים עם ארוחות בוקר וצהריים מפנקות, ברכות מרגשות, שי אישי ומחוות מרגשות. מבין הפעילויות השונות:

בבי"ס ארגמן דאגו ההורים במהלך הלילה להפוך את חדר הצוות ל-Argaman Bakery. בבוקר יום שני, קיבלו את פני הצוות תלמידים עם מדליות. ההורים דאגו לארוחת בוקר מגוונת, עברו בין הכיתות ובנוכחות התלמידים הוענק שי וברכה מחממת לב. במהלך היום זכה הצוות לברכות והוקרה מראש העיר, מנהלת אגף החינוך, ממנהלת ביה"ס ומועד ההורים שהביע הערכה לנתינה והתרומה המשמעותית ולקהילה בכל ימות השנה.

בבי"ס גולדה דאגו ההורים והילדים לארוחת בוקר חגיגית, עשירה ומפנקת במיוחד. גם בבי"ס בן יהודה דאגו ההורים והתלמידים לארוחה עשירה לצד מחווה מרגשת של הכרת תודה על פועלם של המורים בעיקר בחודשים האחרונים בשגרת מלחמה.

בבי"ס שדות פינקה הקהילה את הצוותים בארוחת צהריים ישראלית שכללה פלאפל, סלטים, פיתות, פנקייקים, קינוחים ופירות . חדר המורים עוצב ברוח התקופה בצבעים של כחול ולבן והתלמידים הכינו ברכות ושי אישי לצוותים.

בבי"ס פארק המדע צוין יום המחנך ביום אומנויות בו כל התלמידים השתתפו ב-3 מופעי תרבות בתחום המוזיקה, המשחק והריקוד.  בסוף היום, ההורים פינקו את הצוותים בארוחה חגיגית ובהרמת כוסית כדי להוקיר את העשייה החינוכית וההשקעה בילדיהם.

בגני הילדים בעיר דאגו וועדי ההורים למחוות מרגשות שכללו בין היתר ארוחות בוקר מפנקות ופעילויות הוקרה.

בבי"ס בן גוריון יצויין יום המורה בשבוע הבא עם מחוות מרגשות והוקרת תודה שמכינים התלמידים עבור הצוותים.

בכדי להוקיר את העשייה המשמעותית של הצוותים במיוחד בימי מלחמה, בהם צוותי ההוראה מהווים עוגן לשגרה עבור הילדים והילדות, מזמין אגף החינוך בעיריית נס ציונה את הצוותים למפגש הוקרה, עם המופע ברוח התקופה: "הקבינט הנשי" הצוותים מוזמנים לחוות רגעי הפגה של צחוק ורגש, הוקרה ותקווה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה