כמדי שנה, נס ציונה מתגייסת לחלוקת עשרות ילקוטים וציוד לבית הספר למשפחות נצרכות בעיר

$(function(){})

עשרות ילקוטים וציוד לבית הספר חולקו למשפחות בעיר בעקבות מיזם מחמם לב, בהובלת המחלקה להתנדבות באגף הרווחה והשירותים החברתיים ותודות להיענות והתגייסות בלתי רגילה של הקהילה ועסקים מקומיים.

דוברות

בין ההיערכויות הרבות לקראת שנת הלימודים, נפתחו גם הלבבות. בהמשך להירתמות הקהילה חולקו ילקוטים חדשים או מחודשים וציוד רב ללימודים עבור ילדי המשפחות העונות על הקריטריונים ורשומות באגף הרווחה.

אחת היוזמות המרגשות במיזם זה היתה ההירתמות של מכבסת ד''ר דריי. במכבסה קיבלו תרומות של עשרות ילקוטים משומשים במצב טוב, ניקו וחידשו אותם עבור הילדים.

עינת מזרחי, פעילה חברתית מובילה בעיר, הפעילה גם השנה את פרויקט אריזת ערכות המכילות ציוד לימודי לטובת הילדים. השנה בשל מגבלות הקורונה האריזות התבצעו בביתה, בסיוע בתה הצעירה. ערכות אלו הצטרפו לילקוטים ולציוד נוסף אשר נתרם על ידי תושבים ועסקים.

עשרות ילקוטים נרכשו כתרומה על ידי רשת קרביץ. חטיבת HP אינדיגו דאגה לילקוטים וקלמרים חדשים מלאים כל טוב עבור הילדים.

הציוד חולק במהלך השבוע האחרון לעשרות משפחות, לקראת פתיחת שנה"ל

ראש העיר שמואל בוקסר: בכל שנה, ובמיוחד בפתח השנה המאתגרת הזו אנו מחויבים לאפשר לכל תלמיד ותלמידה את הכלים והמסגרת להצלחה. לשם כך, אנחנו פועלים במספר מישורים, גם אגף החינוך וגם אגף הרווחה והשירותים החברתיים מגויסים באופן מלא לנושא. התגייסות הקהילה והעסקים, התרומה והנתינה לטובת משפחות וילדים בעיר מרגשת כל פעם מחדש.

יעל בן נון, מנהלת המחלקה להתנדבות "אנו רואים שוב ושוב את הערך המוסף של התגייסות הקהילה והערבות ההדדית. זו הזדמנות נהדרת להודות לכל המתנדבים והתורמים ולעובדות המחלקה אורית ינאי ושני אזולאי שמסייעות בהובלת פרויקט זה ואחרים לטובת התושבים".

תושבים המעוניינים להתנדב ולתרום לקהילה מוזמנים לפנות למחלקה להתנדבות דרך אתר העירייה או במייל [email protected]

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה